Gå til innhold

Firmware 07


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
themes er det vel bare 6600 som har støtte for etter det jeg har forstått siden den kjører symbian 7.0

faktisk ikke helt riktig nei.

 

Det er det at den bruker Series 60 2.0 som lar den bruke themes. Series 60 2.0 er basert på Symbian 7, men det er grensesnittet som lar deg bruke themes.

Lenke til kommentar
Jeg har nå nettopp oppdatert min Siemens SX1 med FW07(Firmware07).

Men det er bare et "theme" :(

Mulig å få fler, eller går det ikke? evt. link ? :D

Det er en mulighet for å få skins på Sx1, du kan bruke et program som heter smartlauncher!

 

Du kan laste den ned her

 

Men den er ikke så bra!!

Lenke til kommentar
Er dette bekreftet fra Siemens, mener siden FW07 ikke har kommet, og anntagelig aldri vil komme heller!

Om den er bekreftet, vet ikke jeg noe om, men siden mange snakker om at de har fått FW08.

 

Jeg tror ikke simens legger ikke ut FW07 for nedlasting nå som FW08 er ute, så vil de antagligvis legge den ut snart på siden deres!

Endret av bassmania
Lenke til kommentar

FW0.7 er ute på My-Siemens.com nå: http://www.siemens-mobile.com/cds/frontdoo...rNrNrN,00.html#

 

Har ikke lagt den inn enda, men noen som vet mer eksakt hva den retter på? Og er det noen andre enn meg som har hatt det problemet at når automatisk systemlås er på, og aktivert, så kan jeg ikke svare når noen ringer? telefonen bare henger seg til den som ringer har lagt på igjen..

Lenke til kommentar
Og er det noen andre enn meg som har hatt det problemet at når automatisk systemlås er på, og aktivert, så kan jeg ikke svare når noen ringer? telefonen bare henger seg til den som ringer har lagt på igjen..

 

Jeg har hatt det problemet, men jeg har ikke hatt automatisk systemlås på! Håper jeg slipper dette nå som jeg har FW7!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...