Coffie=JavaCode Skrevet 11. mars 2004 Skrevet 11. mars 2004 Tror ikke det er noe forskjel på de i kvalitet, i utgangspunktet, men prisen er forskjelig. Det er liksom å spøre hva som er best av gul og rød. Det funker ikke.
Zuluzion Skrevet 11. mars 2004 Skrevet 11. mars 2004 Det er vel ikke så stor forskjell. Men Dvd-R støttes av flere dvd-spillere. Dvd+rw er litt bedre enn dvd-rw. Men som regel kjøper folk dvd+rw pga pris
ATWindsor Skrevet 11. mars 2004 Skrevet 11. mars 2004 Tror ikke det er noe forskjel på de i kvalitet, i utgangspunktet, men prisen er forskjelig. Det er liksom å spøre hva som er best av gul og rød. Det funker ikke. Tja, nå er det jo tekniske frskjeller mellom formatene da. + er forresten best AtW
Ferber Skrevet 11. mars 2004 Skrevet 11. mars 2004 Fokus har lenge vært hvilke format som er mest kompatible med vanlige "stand-alone" DVD spillere, men ingen and DVD- / DVD+ formatene har klart å heve seg langt over den andre. Vanskelig å si hvem som vinner. Skal du kjøpe en brenner for kun PC bruk ville jeg gått for en multiformat brenner. Vurderer selv å kjøpe LG sin DVD brenner som brenner DVD- / DVD+ / DVD Ram. Skal du ta opp på en "stand-alone" spiller er det nok best å sjekke hva slags redigerings muligheter de forskjellige standardene og opptakerene har. Har selv en stand-alone DVD Ram brenner og er fornøyd med den, men minuset er at DVD Ram ikke kan spilles av på andre stand-alone DVD spillere, pluss at ikke mange forbrukere velger denne standarden. DVD Ram skal på den annen side ha de beste video-redigerings mulighetene.
Xanitra Skrevet 11. mars 2004 Forfatter Skrevet 11. mars 2004 til deres informasjon har jeg valgt denne brenneren. https://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...ID=&GrpID=&s=sr Den skal visst være ganske bra til den prisen jeg fikk. takk for all hjelp
OC-Freak Skrevet 11. mars 2004 Skrevet 11. mars 2004 til deres informasjon har jeg valgt denne brenneren. https://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...ID=&GrpID=&s=sr Den skal visst være ganske bra til den prisen jeg fikk. takk for all hjelp Tar jeg ikke feil er dette en NEC ND-1300A.
Antiklimax Skrevet 11. mars 2004 Skrevet 11. mars 2004 Det som fortsatt har mest støtte blandt spillere og programvare er DVD-R, men det jevner seg ut mer og mer... Jeg brenner ca 30 egenproduserte fallskjerm filmer i mnd og ser at mange har eldre spillere av ymse slag. Da funker bare DVD-R For å sno meg unna dette kjøpte jeg NEC1300, den har også en del pirat firmware som funker utmerket!!!!! Sone fri , ripper alt Brenner på alt! osv !! Sist jeg sjekket var den billig også. Lykke til med brenninga!
OC-Freak Skrevet 11. mars 2004 Skrevet 11. mars 2004 Selv favoriserer jeg vel + formatet da dette virker bedre designet. Har flere brennere som støtter bitsetting så jeg brenner dem som DVD-ROM som igjen eliminerer de fleste kompatibilitetsforskjellene mellom + og -.
KjellV Skrevet 11. mars 2004 Skrevet 11. mars 2004 + er forresten best AtW Hvorfor? BTW, rød er definitivt bedre enn gul
ATWindsor Skrevet 11. mars 2004 Skrevet 11. mars 2004 + er forresten best AtW Hvorfor? BTW, rød er definitivt bedre enn gul Det kan jo såklart diskuteres hvor mye det har å si i preksis, men teknologisk er + bedre, det tåler interferens bedre, bedre feilkorrigering, bedre egnet for høyere fart, har faktisk høyere fart. I tillegg er +rw mye bere enn -rw (-rw bruker blandt annet sinnsykt mye plass på "ingenting" når du brenner flere sesions) AtW
OC-Freak Skrevet 11. mars 2004 Skrevet 11. mars 2004 For dem som er litt teknisk interesserte. "Why DVD+R/RW is superior to DVD-R/RW": http://www.cdfreaks.com/article/113
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå