Gå til innhold

Sinnsykt tøff sak!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
det er vel ikke veldig avansert elektronikk man prater om her.. En transistor, en LDR (lysfølsom resistor) og et tidsrele av et slag burde gjøre susen.. Og naturligvis lydkilden da..

 

send meg en pm hvis dere lurer på noe mer, ikke så altfor vanskelig å lage noe sånt, det er på ingen måte verdt 500kr eller hva det kostet der på qxl..

 

--alex

 

Istedet for at alle skal sende deg PM, kan du jo som 'the coolkid' sa, poste hvordan du skal gjøre det og hva man må kjøpe her.

Endret av EDB
Lenke til kommentar
har en trådløs hjemme, hor jeg kan trykke på en knapp på basestasjonen for at den skal begynne å pipe for at jeg skal kunne lokalisere den..

det er faktisk noe j@vlig vanskelig.. selv om det ikke er lange pip engang.. den burde ha spillt musikk istedet.. 

 

det har du fullstendig rett i... hvis telefonen ligger under ja la oss si ett teppe eller under dyna så tar det litt tid å finne den ass, pluss at da piper telefonen kontinuerlig....

 

hvis den saken piper et lite pip så har man ikke sjangs å finne ut hvor

 

(hvertfall ikke så lok som jeg er)

 

:)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Og vips var spyshop i media...

Er all pr egentlig god pr?

He! Det kan man jo spørre seg om! :)

 

Tror nok det blir vanskelig å få bestilt noe varer derfra med det første!

 

 

For de som ikke tok koblinga, sjekk HER

 

 

-Med litt "fantasi" er det ikke så vanskelig å lese det skilte der, eller? :p

 

 

butikk_sak.jpg

Lenke til kommentar
Om noen hadde satt opp elfa handleliste og et par linjer i notepad og mspaint hadde det vært flott. En røykvarsler vil jo fungere fint å "modde", men tids styringen må jo lages.

Når batteriet på røykvarsleren blir dårlig så piper den jo for å gi beskjed (hvertfal den vi har gjør det). Kansje det kan brukes. :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...