Gå til innhold

Yberdyre headset hos microplex.no, verdt penga?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

helt enig,skal du ha et bra allrounde headphones bør du ikke bruke noe under 500 ihvertfall,blir fort 1500-2000 for et "brukbart" sett headphones,sett med litt kritiske øyne. Headphones er noe det lønner seg å legge noen ekstra kroner i,spesielt hvis man sitter med dem i timesvis.

Lenke til kommentar

Sitter med disse headphonsene nå. Kan ikke si meg annet enn utrolig fornøyd med de. Jeg vil absolutt anbefale deg å kjøpe et par bedre headphones om ikke disse, da de vil vare lengre enn et par fra clasern. Og lyd messig vil disse være mye mer til glede for deg enn noe annet fra clasern.

 

 

De er behagelige, jeg som sitter foran dataen lenge om gangen sliter ikke lengre med å få vondt i ørene av for små klokker, eller at elemetene/plastikk ligger direkte på øret. Og at de er helt lukkete gjør at du ikke vil høre vifte sus fra maskinen din lengre :thumbs: . Du får også med jalla ting som et fleece etui og en adapter til 3,5-6,4mm (forgyllt da selvfølgelig). Alt i alt vil du ha større glede av et par skikkelige headphones enn noe billige, så jeg vil absolutt anbefale deg å kjøpe et par til > 1k, eller disse. Eneste ulempen er siden de er lukkete vil du bli klam rundt ørene etter en stund, men dette er ikke noe jeg merker før jeg tar dem av meg. I bruk er jeg bare god og varm rundt ørene :) . Tilslutt vil jeg si at disse gengir lyden utrolig bra for denne prisen, jeg har testet endel i prisklassen 1-2k og disse konkurerer absolutt med disse, selv om de bare koster 900!

Lenke til kommentar
Sitter med disse headphonsene nå. Kan ikke si meg annet enn utrolig fornøyd med de. Jeg vil absolutt anbefale deg å kjøpe et par bedre headphones om ikke disse, da de vil vare lengre enn et par fra clasern. Og lyd messig vil disse være mye mer til glede for deg enn noe annet fra clasern.

 

 

De er behagelige, jeg som sitter foran dataen lenge om gangen sliter ikke lengre med å få vondt i ørene av for små klokker, eller at elemetene/plastikk ligger direkte på øret. Og at de er helt lukkete gjør at du ikke vil høre vifte sus fra maskinen din lengre :thumbs: . Du får også med jalla ting som et fleece etui og en adapter til 3,5-6,4mm (forgyllt da selvfølgelig). Alt i alt vil du ha større glede av et par skikkelige headphones enn noe billige, så jeg vil absolutt anbefale deg å kjøpe et par til > 1k, eller disse. Eneste ulempen er siden de er lukkete vil du bli klam rundt ørene etter en stund, men dette er ikke noe jeg merker før jeg tar dem av meg. I bruk er jeg bare god og varm rundt ørene :) . Tilslutt vil jeg si at disse gengir lyden utrolig bra for denne prisen, jeg har testet endel i prisklassen 1-2k og disse konkurerer absolutt med disse, selv om de bare koster 900!

klemmer de veldig på hodet? altså om det gjør vondt rundt ørene etter lang tids laning? det gjør mine sony mdr-v700 :(

Lenke til kommentar

absolutt ikke, de er rett og slett meget behagelig. Har selv relativt stor hode ;) Og de er meget gode oppe på hodet og rundt ørene. Er en slags myk plastikk rundt ørene (med luft og skumgummi i?), veldig myke værtfall. Dette som gjør at de blir klamme, siden de hverken slipper luft inn eller ut. På toppen er det bare en mykgummi blanding, uten at det er ubehagelig i lengden.

Lenke til kommentar
Pro 4 AAT koster det dobbelte på Expert her i Ålesund. DET er dyrt.

 

 

hehe, bare å bestille det fra internett da. f.eks microplex.no. Databutikker som elkjøp, expert ect er jo ikke akuratt kjent for å være oppdaterte prismessig på data utstyr. Kanskje heller ikke på lydutstyr, skal vi tro deg.

Endret av iNet
Lenke til kommentar

Sitter å hører på litt god-musikk nå med et par Sennheiser HD590, ufattelig gode hodetelefoner! Anbefaler å ta med en CD med litt av din favoritt musikk til en ordentlig hi-fi butikk, og høre på forskjellige headset :)

 

Edit: Blir forresten ikke klam på øra av de heller, de har et utrolig mykt og digg "belegg" på øreklokkene, litt pelsaktig ;)

Endret av benjamin84
Lenke til kommentar

Koss hodetelefonene er bra de, men når alt kommer til alt er det en smakssak hvilke hodetelefoner folk vil velge. Selv liker jeg og har erfaring med både Sennheiser, Koss, Sony og Grado (digger Grado RS2 ;)).

 

For å si det enkelt, hodetelefoner til 1000,- lappen spiller med riktig kilde _veldig_ bra, men for å få følelsen av å høre på ett band og ikke spille selv med monitoren i trynet (;)) kan det være en fordel å gå litt over.

 

Med hilsen

 

Eks Hifi tulling :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...