Gå til innhold

problemer med nokia 3510i


Gjest QbeC-

Anbefalte innlegg

Gjest QbeC-

Hei. Fikk just min fetters gamle Nokia 3510i telefon. Men nå ser jeg at jeg ikke kan motta MMS meldinger. Alle innstilinger som sier noe om mottak av MMS er innstilt på det som det skal. Men ingen MMS kan mottaes. Kan dette være pga at mitt ring kontant abonement hos Zalto ikke støtter denne tjeneste??? eller er det noe annet som kan være problemet her???

 

Trenger hjelp FORT!!!!

 

Mvh S:T:A:N:D

Endret av S:T:A:N:D
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest QbeC-
gå inpå inpoc, der er det vel sånn mms instilinger

bestill det, og da skal det funke..

det gjor det vertfall med meg.

når jeg fikk mms, så kom det melding på mobilen at jeg kan lese meldingen min på www.telenormobil.no

er inpoc en webadresse lelr noe på mobilen??? Kan jeg omgjør innstilinger på min mobil fra inpoc som gjør slik at jeg kan motta MMS på min telefon??? eller er dette bare en registrering for mottak av MMS fra inpoc???

Lenke til kommentar

www.inpoc.no til info... men gå inn på: www.telenormobil.no så¨er du sikret helt korrekte innstillinger.

 

Men først å fremst, HAR DU PENGER PÅ KORTET??????

 

Du er i Telenor's nett, og ser ikke fjøra av et emne i en mms-melding engang hvis du ikke har over 1 øre på kontoen, du mister nemmelig GPRS-kontakt hvis ringekontoen er tom...

Lenke til kommentar
Gjest QbeC-
www.inpoc.no til info... men gå inn på: www.telenormobil.no så¨er du sikret helt korrekte innstillinger.

 

Men først å fremst, HAR DU PENGER PÅ KORTET??????

 

Du er i Telenor's nett, og ser ikke fjøra av et emne i en mms-melding engang hvis du ikke har over 1 øre på kontoen, du mister nemmelig GPRS-kontakt hvis ringekontoen er tom...

hadde ikke penger på korte sist jeg testa nei. Men nå har jeg fyllt på men ingen ting skjer. Har ikke gprs tilkobling nå heler. Kan det ha noe med at mitt zalto abonement ikka har gprs tilkobling lagt til, eller kansje at det tar litt tid etter at man har fyllt på???

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...