Gå til innhold

Bør jeg vente?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Asså, hva ser egentlig folk i E700? Dø-kjedelig telefon spørr du meg? Tilogmed Samsung V200 er mere spennende... Gå ihvertfall for en Z600 om du skal ha telefon nå. Når skal samsung fatte at IR og Bluetooh er et must? Og at mobilen er til annet en kamera. For og si det sånn, så virker det som om samsung har kun satset på utseende og kamera, og det klarte de jo greit helt til tirsdag, da SE dro fra dem på alle punkter. SE har masse funksjoner, strålende design(ihvertfall på de nye), sinnsyke kameraer(S700), IR og BT, og nå får K700, S700 og Z500 videoavspilling. Samsung må tenke nytt....De blir rett og slett grusa :yes:

Lenke til kommentar

Jeg ville ventet på K700 e.l... den derre Z1010 tror jeg ikke no på at kommer i det hele tatt, jøsseland for ett sommel det er med den..

 

Men ang. z600.. mulig den har egenskaper, med det er jo to klumper plastikk. Fins jo ikke linjer på den.. :\

Lenke til kommentar
Jeg ville ventet på K700 e.l... den derre Z1010 tror jeg ikke no på at kommer i det hele tatt, jøsseland for ett sommel det er med den..

 

Men ang. z600.. mulig den har egenskaper, med det er jo to klumper plastikk. Fins jo ikke linjer på den.. :\

enig her. Har riktignok sett z1010, og jeg tror ikke duvil kjøpe den når du ser og prøver den. Den er ganske stor og klumpete på enubehagelig måte. z600 er faktisk ikke så ille IRL som man skulle tro. men k700 er jo ett røverkjøp da. men må nokinnrømme at jeg synes t6x0 er stiligere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...