MalvinP Skrevet 10. mars 2004 Skrevet 10. mars 2004 Hei kom hjem herfor en timestid siden og ble så glad da jeg så det lå en pakke fra telio i postkassen, men nå etter en timestid er jeg ikke like glad. Får ikke summetone!!!!! Er det noen der ute som bruker telio over bkk bredbånd? er det noen spesielle porter man må åpne? Har fulgt instalasjons anvisningen til punkt å prikke flere ganger, men ingen summetone. Adapteren får tildelt ip av DHCP-server og alt virker greit, men men. Har sendt en mail til telio for å høre om ikke de kan hjelpe (er litt spent på kundeservicen deres). Hvis det er noen der ute som har noen gode tips, tar jeg gjerne imot. Hilsen MasterP
MalvinP Skrevet 11. mars 2004 Forfatter Skrevet 11. mars 2004 Ingen som vet hvilke porter de bruker??
Tåkelys Skrevet 11. mars 2004 Skrevet 11. mars 2004 Det eneste som skal kreves av brannmuren for at Telio tjenesten skal fungere er at port 5060 og porten 16400-16700 er åpne for utgående SIP/UDP trafikk. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=151781&st=320
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå