Gå til innhold

Brukbart? eller begynn på nytt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

eehm, begynn på nytt - sorry.

 

- Stygg blåfarge.

- Alt for masse bevel/emboss

- Kvit tekst på svart bakgrunn er en så stor kontrast at det er vondt å lese

- Svart + den blåfargen = no good

- Svart bakgrunn = no good

- Anonym meny

- Kjedelig header, dårlig kvalitet på headerbildet.

 

Det var vel det.

 

En ting til, bruk heller Lorem ipsum som eksempeltekst! :w00t:

 

Ikkje for å vere veldig slem, men eg må få sagt at du har et stykke igjen før du mestrer PS fullstendig ;)

http://polecat.demoted.org/inspiration <== Der finner du masse sider med fine tutorials, og enda fleire med fine design du kan hente inspirasjon fra.

 

Les gjerne mine CSS tutorials og bruk CSS når du bygger sida ;) (link i signatur)

Lenke til kommentar
Si din mening.

Selv om dere har hatt et langt og delvis fungerende forhold, er det på tide at dere begge begynner å treffe andre effekter. Bevel har fortalt meg at hun føler seg misbrukt, men at dere enda kan holde kontakten som venner, bare i en litt mer moderat form.

 

:thumbup:

Nice.. :thumbup:

 

Edit; Støttes.

Endret av Marvil
Lenke til kommentar
Selv om dere har hatt et langt og delvis fungerende forhold, er det på tide at dere begge begynner å treffe andre effekter. Bevel har fortalt meg at hun føler seg misbrukt, men at dere enda kan holde kontakten som venner, bare i en litt mer moderat form.

 

:thumbup:

litt for mye ps? :)

Lenke til kommentar

Greit design - ganske futuristisk. I motsetning til andre her på forumet, så har jeg ikke så voldsomt mye i mot emboss :wow: - jeg synes det tilfører designet flere dimensjoner - hvis det brukes riktig, selvfølgelig. Men jeg liker heller ikke lys tekst på svart bakgrunn. :ermm: Kanskje mørk tekst på pastellblå farge kunne fungert. Og body bgcolor ville jeg også gjort blå - litt mørkere enn rammen. Header-bildet er ørlite hakkete, men det er bare pirk. Stå på! :)

Lenke til kommentar

ok..

Gidder ikke svare på alle, så jeg tar alt i et..

 

- PS + Meg = :thumbdown:

(men jeg prøver. ;) )

 

- CSS tror jeg skal gå fint. Har lekt meg en god del med det..

 

- Skal prøve med litt mindre bevel.

 

- Skal forandre farge på tekst og tekst felt.

 

- Skal prøve å lage en litt bedre meny og sette den opp litt mer logisk. (Den var bare laget i full fart uansett.)

 

- Tror blå fargen kommer til å funke fint dersom jeg fikkser litt på andre farger. Men skal prøve andre farger også.

 

Har jeg glemt noe nå?

 

 

EDIT: Fikest litt på fargene. Bedre/verre?

 

 

EDIT2: Her kan du være så slem du vil. Jeg tar meg ikke nær av det. Jeg prøver heller å bruke det til å forbedre meg. Det er ikke slemt å si din mening når jeg ber deg om å si det. :cool:

Endret av aog
Lenke til kommentar
EDIT2: Her kan du være så slem du vil. Jeg tar meg ikke nær av det. Jeg prøver heller å bruke det til å forbedre meg. Det er ikke slemt å si din mening når jeg ber deg om å si det.   :cool:

Du har i hvert fall skjønt det! :thumbup:

 

Begynner faktisk å like det jeg ser her nå. Aner jeg forresten Filter --> Clouds? Ble i grunn ikke så ille det heller. Siden fikk en cold look, er det meningen har du lykkes.

 

Litt kornete det "bildet" du har i headeren.

 

Og menyen, den var ikke noe særlig. Hvorfor ikke legge den inn i den venstre tabellen? Gjør tabellen litt smalere og du har en side som er på god vei til å bli noe orginalt.

 

Jeg er heller ingen fan av høye headeren, men dette er en av de bedre :thumbup:

 

EDIT:

Er dette virkelig versjon 27 av siden? Ser at du bruker tresifret tall, altså 027, så jeg regner med du er fornøyd ved http://housemaadiah.com/aog/v999/ ? :p

 

EDIT 2

Tok meg en rask titt på de andre versjonene, det er ingen tvil om at dette går riktig veien... :w00t:

Endret av Sigmoideus
Lenke til kommentar

Synes faktisk den siste der begynner å likne på noe, men det er mulig det kan bli litt vanskelig å ha dynamisk høyde med den grafikken i ramma, cloud'en der vil nok gjøre det litt vanskelig å repetere nedover om du ikke klarer å kjøre det passe bra seamless da ;)

 

Men bilde i header virker blurry, screenshotet kan vel være litt skarpere?

 

Stå på :w00t:

Lenke til kommentar
Begynner faktisk å like det jeg ser her nå. Aner jeg forresten Filter --> Clouds? Ble i grunn ikke så ille det heller. Siden fikk en cold look, er det meningen har du lykkes.

 

Og menyen, den var ikke noe særlig. Hvorfor ikke legge den inn i den venstre tabellen? Gjør tabellen litt smalere og du har en side som er på god vei til å bli noe orginalt.

 

EDIT 2

Tok meg en rask titt på de andre versjonene, det er ingen tvil om at dette går riktig veien...  :w00t:

Bruker filter clouds ja.

Jeg likte effekten.

Problemet med å legge menyen til venstre er at der skal jeg ha siste nyhet og linker til diverse ting som ikke har direkkte med siden å gjøre, men som kommer til å bli brukkt så mye at jeg velger å legge dem der og ikke under linken "Links"

 

 

 

Skrevet 11/03/2004 : 02:45

  Synes faktisk den siste der begynner å likne på noe, men det er mulig det kan bli litt vanskelig å ha dynamisk høyde med den grafikken i ramma, cloud'en der vil nok gjøre det litt vanskelig å repetere nedover om du ikke klarer å kjøre det passe bra seamless da

 

Men bilde i header virker blurry, screenshotet kan vel være litt skarpere?

 

Stå på

 

Kommer til å bruke iframe. Er det dumt?

Ja prøvde å blure headeren litt for å se om den ble mindre taggete, men jeg tror jeg skrur opp grafikken og tar et nytt bilde.

Endret av aog
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...