aka Skrevet 10. mars 2004 Skrevet 10. mars 2004 Hei! Sitter her med en pc som ikke vil starte. Det vil si; jeg hører at harddisken starter, men det er bare svart skjerm med melding om signal error. CPU viften går ikke, og hører ikke det pipet en pleier å høre under oppstart av en maskin. Har gjort følgende: Satt i nytt skjermkort - hjalp ikke Satt skjermkortet i PCI slot istedet for AGP slot - hjalp ikke Koblet til en annen strømforsyning - hjalp ikke Koblet fra HD og startet pc`en opp - hjalp ikke Hva kan være defekt/årsaken til dette? Trenger hjelp
Jarmo Skrevet 10. mars 2004 Skrevet 10. mars 2004 Det kan være nok at CPU-viften ikke går, biosen stopper maskinen.....
Tacritan Skrevet 10. mars 2004 Skrevet 10. mars 2004 Satt skjermkortet i PCI slot istedet for AGP slot - hjalp ikke Håper du hadde to forskjellige skjermkort , og ikke satt PCI i AGP eller omvendt, for da er det ikke rart at noe ikke funker.
aka Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Skrevet 10. mars 2004 Håper du hadde to forskjellige skjermkort , og ikke satt PCI i AGP eller omvendt, for da er det ikke rart at noe ikke funker Ja, hadde to forskjellige skjermkort Det kan være nok at CPU-viften ikke går, biosen stopper maskinen..... Men må det ikke være en grunn til at CPU viften ikke går, eller kan den bare plutselig stoppe? Jeg tenkte kanskje at den ikke får spenning fra hovedkortet og at det er det som er gåent?
aka Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Skrevet 10. mars 2004 Hvis jeg skal teste om det er viften som er gåen og sette i en annen, er det da samme hvilken viftet jeg sitter på, bare den har samme fysiske størrelse?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå