Gå til innhold

Spiller du gitar?


Riotguy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spiller El-bass, über digg. Har spilt i litt over et år, og begynner å få littegranne teken. Men gleder meg til den dagen jeg eier Viktor Wooten (finn Amazing Grace, det er villt å høre på)

 

Har forresten samme bass som Jonki har solgt no. Har lyst på en P-bass.

Lenke til kommentar
Spiller El-bass, über digg. Har spilt i litt over et år, og begynner å få littegranne teken. Men gleder meg til den dagen jeg eier Viktor Wooten (finn Amazing Grace, det er villt å høre på)

 

Har forresten samme bass som Jonki har solgt no. Har lyst på en P-bass.

Victor Wooten ja, han er rå på bassen. Skal forresten ha en P-Bass, kanskje du også burde sjekke ut warmoth.com? ;)

Lenke til kommentar

Hmm har spilt El-gitar siden jul og begynte å spille på en nylon 1 og en halv måned før det...

 

Spiller for det meste In Flames, noe Opeth, Metallica, Darkness og slikt... Pluss noen av de gode gamle selvfølgelig

 

 

sebdude:

 

Det er jo bra å spille outro soloen... har foreløpig ikke giddet å lære meg noe som er såpass langt :p ... Den varer jo i 1:30 heh

Lenke til kommentar

Spiller gitar, har vel holdt på i 2,5 kanskje 3 år. Begynner å få bra peiling etter hvert - men jeg spiller også ganske mye.

Har bare en halv-akustisk Jiwestone for øyeblikket, men det blir nok en Gibson Les Paul om ikke altfor lenge. Jeg må bare spare litt penger, dyre greier.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...