Gå til innhold

prosjekt: The unLAN nattbord


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Yo, ser jo greit du det der. Kan ikke kommentere så mye når det ikke er så mye stoff å kommentere..

 

Var kanskje litt tidlig å legge ut bilder? Har et helt samme prosjekt gående, men venter til jeg har fått gjort litt mer på det. Blir spennende å se hva du (vi) får til :p

Lenke til kommentar
ballemann.. ganske kjekt med den siden der, men kan du lage sånne tagger, slik at vi får bildene opp med en gang?

 

og hva er de metallgreiene på det siste bildet?

 

vet du når det kommer mere?

får bildene opp med en gang? den skjønte jeg ikke...

 

den "metallgreia" er hvor man plasserer dvd-rom osv ;)

Lenke til kommentar
Øhh? hvor er workloggen? ser bare to dårlige bilder..

ja?

 

edit : så da er det liksom ikke en worklog?

hva ja? Dette er et sted for worklogger og dette er hvertfall ikke en worklogg! Du skulle ha posta den i casemod..

 

Edit: nei dette er langt ifra worklogg..

Endret av jonas22282460
Lenke til kommentar
Øhh? hvor er workloggen? ser bare to dårlige bilder..

ja?

 

edit : så da er det liksom ikke en worklog?

hva ja? Dette er et sted for worklogger og dette er hvertfall ikke en worklogg! Du skulle ha posta den i casemod..

 

Edit: nei dette er lang ifra worklogg..

er ikke dette en worklog liksom? jeg har begynt og det er bilder der...

Lenke til kommentar
Øhh? hvor er workloggen? ser bare to dårlige bilder..

Er du født negativ eller hva?

 

Uansett ballemann, stå på! Kan bli bra detta :yes:

Ok, hvis du hadde tatt deg bryet og sett på casemodd inlegget mitt så hadde vel hold kjeft eller? men ok, skal legge til tekst. Men du kunne jo tatt det med en hyggelig tone? negative udyr.

 

takk AL3X :)

Lenke til kommentar
Beskrivende tekst? Syntes nå ikke den beskrev såå mye da.. Kan vi få se kassa? Man ser jo omtrent ikke hullet du har kuttet ut..

 

Edit: ta det på pm hvis du vil diskutere mer..

kanskje fordi det er tatt med webcam. Men hva er du ute etter egentlig? Virker for meg at du bare driver og sprer dritt? og hva mener du jeg skal skrive da, er det mere og beskrive?

Lenke til kommentar

egentlig ikke.. det er ganske bra så langt..

men kanskje du kunne gjøre slik son jeg sa i et tidligere innlegg..

du skriver [*IMG]adressen til bildet[/img] så kommer bildet opp uten at vi trenger å trykke på noen link...

 

* for at jeg skal kunne påste, den skal ikke du ha der..

Lenke til kommentar

Dette kvalifiserer IKKE til en worklog. Det er ingen bilder, og det er ingen tekst som forklarer hva som er gjort. Å linke til en ekstern side er ingen worklog, da hele ideen er at alt skal ligge i en tråd på denne kategorien.

 

Så tråden stenges.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...