Gå til innhold

Håndplukke CPU


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vet at psdata gjør det :thumbup:

Har hørt bare positivt om PS Data, forundret meg faktisk ikke :)

 

Finnes det flere?

 

EDIT: Nå som jeg vet at noen gjør det, hvilken stepping kan jeg da spørre etter? Hvor detaljert liksom? Noen som kjenner til hvor jeg finner bra steppinger på P4 2.8C Northwood?

Endret av stian-hg
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
EDIT: Nå som jeg vet at noen gjør det, hvilken stepping kan jeg da spørre etter? Hvor detaljert liksom? Noen som kjenner til hvor jeg finner bra steppinger på P4 2.8C Northwood?

Send en mail eller ring dem og spør om de har SL6Z5(2.8C). De klokker som oftes svært bra.

SL6Z5 er den beste steppingen for 2.8C ja. sendte mail til psdata og spurte om de kunne plukke ut en til meg, og det var null problem.

Endret av lperik
Lenke til kommentar
Har nå nesten bestemt meg for P4 3.0 Ghz "C" med SL6WU stepping. PS Data hadde visstnok disse på lager.

Høres ut som et godt valg :yes:

Hvordan er dette med å heve kjøpet hvis det skulle vise seg at den ikke vil klokkes noe særlig eller i det hele tatt, kan vel i teorien returnere den og få pengene tilbake, 30 dagers returrett har man vel uansett?

Lenke til kommentar

Noen som kjappt kan forklare hvem steppinger som er best for overklokking og de som ikke fungerer så bra?

 

Står steppingen på selve CPU'en eller går det å lese på pakken eller i manualen?

 

Kjøpte en 2.6C 800FSB som jeg har klokket til 3.26GHz med 1000FSB synkront med minne. Måtte sette opp VCore til 1.575 og DDR til 2.8V.

TwinMOS TwiSTER PC4000 minne that is.

Er nemlig litt usikker på hvor stabil den kommer til å bli.

 

--

Mvh

Christian Hedström

Lenke til kommentar
Forbrukeren har rett til å gå fra avtalen (angrerett) ved å gi melding til selgeren etter § 13 innen 14 dager etter at hele varen og de opplysninger som kreves med hjemmel i kapittel 3 er mottatt på foreskreven måte. Fristen løper uansett ut senest 3 måneder etter at varen er mottatt, eller etter 1 år dersom opplysninger om angrerett ikke er gitt.

http://www.lovdata.no/all/tl-20001221-105-004.html

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...