Gå til innhold

TT spark 7+


Anbefalte innlegg

fikk min nye TT spark 7+ og noe annet stæsj fra microplex idag

da jeg åpnet pappesken(e) var jeg jo som vanlig en liten unge på julaften.

men ikke lenge...

jeg fant opp min hye p4 kjøler, og åpna den forsiktig...

*sjokk*

en sånn stygg isopor plate som var i bånd hadde gått i stykker på et eller annet tidspunkt, og ribbene var fulle (da mener jeg virkelig fulle) av slike bittesmå isoporkuler. greit nok, de kan jo blåses bort, men...

det var også noen få av ribbene som var klemt sammen på siden, akkuratt som om man skulle klemt litt mye på en bilraddis. er jo ikkenor krise det, og gidder ikke mase på MP for en så liten ting egentlig. for alt jeg veit, kan det ha skjedd på Posten.

men det var jo litt kjipt da...

skulle hatt bilde, men tenkte ikke på å ta...

fikk også et lite sjokk da jeg så AS5 tuben.... DEN ER LITEN!! men med tanke på hvor lite som skal til, er det jo helt greit.

 

menne:

har noen av dere opplevd at på kanten av kjøleren er det noen ribber som er klemt sammen med noen andre ribber? da mener jeg ikke langs hele, men bare 3-4mm av enden liksom. det kan umulig ha noe å si, kan det det? testa med hånda, og lufta flyter fint inn og ut derifra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
fikk min nye TT spark 7+ og noe annet stæsj fra microplex idag

da jeg åpnet pappesken(e) var jeg jo som vanlig en liten unge på julaften.

men ikke lenge...

jeg fant opp min hye p4 kjøler, og åpna den forsiktig...

*sjokk*

en sånn stygg isopor plate som var i bånd hadde gått i stykker på et eller annet tidspunkt, og ribbene var fulle (da mener jeg virkelig fulle) av slike bittesmå isoporkuler. greit nok, de kan jo blåses bort, men...

det var også noen få av ribbene som var klemt sammen på siden, akkuratt som om man skulle klemt litt mye på en bilraddis. er jo ikkenor krise det, og gidder ikke mase på MP for en så liten ting egentlig. for alt jeg veit, kan det ha skjedd på Posten.

men det var jo litt kjipt da...

skulle hatt bilde, men tenkte ikke på å ta...

fikk også et lite sjokk da jeg så AS5 tuben.... DEN ER LITEN!! men med tanke på hvor lite som skal til, er det jo helt greit.

 

menne:

har noen av dere opplevd at på kanten av kjøleren er det noen ribber som er klemt sammen med noen andre ribber? da mener jeg ikke langs hele, men bare 3-4mm av enden liksom. det kan umulig ha noe å si, kan det det? testa med hånda, og lufta flyter fint inn og ut derifra.

har samme kjøler, min var litt klemt sammen på sidene...det er sikkert pågrunn av transporten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...