Gå til innhold

Nokia 6800


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var/er en ok mobil til sitt bruk den, men såklart de nye 6810 og ikke minst 6820 er finere syns jeg. Men så er jo de helt nye også med mye mer utstyr. :)

Har en 6800 liggende, har brukt den kun en par ganger før jeg kjøpte meg noe annet. Litt stor egentlig. :ermm:

Lenke til kommentar

Har testet begge, og må si at Nokia 6820 er bedre på mange punkter. Behøver du veldig gode knapper, Blåtann og kamera, så er 6820 det beste valget.

 

Trenger du derimot en litt billigere telefon kun for å skrive på QWERTY-tastatur, ja da er 6800 det beste valget. Om du har litt tålmodighet, kan du vente på Motorola A 630....

Lenke til kommentar

6800 er en tøff telefon å se på, men til den målgruppen den henvendte seg til var den "ubrukelig".

Den ble markedsført som en proff-telefon med det faktum at den manglet Bluetooth, hadde elendig epost-funksjonalitet, manglet minne, hadde elendig skjerm, elendig IR-kompatibilitet, og dårlig brukergrensesnitt.

Bortsett fra det en kul telefon ja...Prismessig en telefon som ikke holdt mål!

Lenke til kommentar

Harald Blaatand var en skandinavisk konge som på tusentallet gjorde Danmark og Norge til et felles rike. Symbolikken i navnet går i hovedsak på at Blåtann skal være en *felles* standard.

Har forøvrig sett eksempler på engelskespråklige nettsteder som har referert til opphavsmannen til navnet som Harald Bluetooth Blaatand. :laugh:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Nå ble det veldig mye offtopic preik her, så back to topic.

 

Selv synes jeg 6800 ser ut som en grei mobil hvis du skriver veldig mange sms og og har lyst på et tastatur på mobilen.

 

Skriver du dette bare for du lurer på våres meninger eller har du planer om en ny mobil? I tilfelle hva skal du bruke den til? Og hvilke specs. vil du ha? Og prisklasse?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...