Gå til innhold

ATI Mobility radeon 9600

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 64MB minne på mitt ATI mobility radeon 9600 kort, og jeg vurderer å oppgradere det til 128MB og lurer på om det vil bli en stor forandring i yttelse (da særlig på spill).

Hvor kan jeg eventuellt få oppgradert minnet (har sjekket ATI sine sider, men fant ingenting). Har også sjekket med leverandøren (whitebox.no), og de sa at det var mulig å oppgradere, men at de ikke kunne gjøre det ennå, dessuten er jeg i australia så ville ikke vært aktuelt å sende den hjem uansett.

Noen som har erfaring, er det vanskelig å gjøre dette? (kortet står da, som navnet tilsier, i en bærbar maskin). Eller burde jeg gi maskina til en sertifisert forhandler.

Nok en gang, dersom noen vet hvor jeg kan finne minneoppgradering så ville det vært fint.

Takk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

altså. du har Cl1557?

mener jeg fikk med meg at det skulle la seg gjøre og dele 64mb til via bios et sted!

spør om det du!

:)

og det spørs jo om det er et 9600pro 64 eller non pro?

• 2 uker senere...
Skrevet
altså. du har Cl1557?

mener jeg fikk med meg at det skulle la seg gjøre og dele 64mb til via bios et sted!

spør om det du!

:)

og det spørs jo om det er et 9600pro 64 eller non pro?

Det er 64 mb dedikert minne på kortet, tror det er non pro men er ikke helt sikker. Står ingenting om det i windows så går ut i fra at det da ikke er det.

Hva mener du med share via biosen, som i å sette det opp til å dele med system minnet?

En ting til, skal ikke kortet være 8x agp?

Nå har forresten whitebox sagt at det ikke er mulig å oppgradere minnet men at jeg må kjøpe nytt kort..irriterende

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...