Gå til innhold

Ny Nokia


Anbefalte innlegg

Hei. Jeg skal ha en ny Nokia-telefon, og jeg skal ha en av disse. Ingen andre... så ikke prøv deg :green:

 

Jeg har kommet frem til disse tre modellene:

 

Nokia 3100 er liten, men dårligere skjerm enn de to andre. Desuten har den knotete taster har jeg hørt.

 

Nokia 3200 har helt for j*velige taster. Noe som irriterer meg noe voldsomt

 

Nokia 5100 tåler en støyt, har alreite taster, men er stor (og fæl?).

 

nokia_3100_small.jpgnokia_3200_small.jpg1.jpg

 

Jeg klarer ikke bestemme meg! Kan noen lede meg "på rett vei" ?

Endret av dan1el
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For det første, vil jag anbefale deg å prøve alle sammen, rett etter hvernandre.

 

For det andre, så har alle telefonene samme skjerm, så 3100 stiller likt med de andre.

 

For det tredje så har 3100 herlige taster.

 

Trenger du en telefon som tåler en støyt? Har du lyst på kamera? Eller vil du den minste og peneste?

Lenke til kommentar
Ja, enig med taddy, 3100 har gode knapper. Med mindre du trenger kalori-teller, lommelykt og kamera, ville jeg valgt 3100. Hørte at man fikk den til 95 kroner på elkjøp med Zalto abonnement...

Det er akuratt det jeg lurer på. Trenger jeg virkelig en lommlykt på telefonen? Kamera kunne jeg ikke brydd meg noe mer om. Men så er det det at 5100 er solid, men stor! (Kjekt å ha solid telefon, selv om jeg aldri har ødelagt en eneste en).

 

Obs! Fant ut at 3100 har mye bedre batteri-levetid enn 5100. Det her blir bare verre og verre :( Nå var jeg sikker på at 5100 stakk av med serieren, men så kommer 3100 snikende innpå med sin overlegnde batteri-levetid. 3200 er herved utelukket.

 

Skal ta en tur til min nærmeste elektrosjappe og få prøvd mine kandidater. Takk for innleggene :yes:

Endret av dan1el
Lenke til kommentar
Det er akuratt det jeg lurer på. Trenger jeg virkelig en lommlykt på telefonen? Kamera kunne jeg ikke brydd meg noe mer om. Men så er det det at 5100 er solid, men stor! (Kjekt å ha solid telefon, selv om jeg aldri har ødelagt en eneste en).

 

Obs! Fant ut at 3100 har mye bedre batteri-levetid enn 5100. Det her blir bare verre og verre :( Nå var jeg sikker på at 5100 stakk av med serieren, men så kommer 3100 snikende innpå med sin overlegnde batteri-levetid. 3200 er herved utelukket.

 

Skal ta en tur til min nærmeste elektrosjappe og få prøvd mine kandidater. Takk for innleggene :yes:

Til din opplysning er knappene på 3200 nydelige bare man blir litt vant til dem.

 

Men trenger du ikke kamera er jo valget lett: 3100

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke Samsung E700 eller Nokia 6600?

Bare flipper.

 

Jeg vill valgt Nokia 3100. Den har veldig gode taster, best design, størrelsen, batteritiden,prisen, tilpassningsmulighetene. Eneste er vell at den ikke har helt patent på polytonene?

 

EDIT: Nokia 5100 har radio :love: .. Men er til gjengeld nesten umulig å slå den på :angry:

Endret av ingar
Lenke til kommentar

Skal du velge mellom de 3 så er valget enkelt. Ville helt klart kjøpt 3100. :D Har hatt alle 3 selv, skjermen er den samme på alle så der er de like. Likte ikke 3200 noe særlig, vet ikke riktig hvorfor. Eneste med kamera, men det er ikke mye å skryte av heller. 5100 var grei nok, men den hadde ikke noe godt tastatur. For hardt og for små taster. 3100 hadde helt greit tastatur og var topp å bruke. Eneste av dem som egentlig ser litt ok ut også. :thumbs: Men uansett, valget er ditt etter din smak det. Les tester og sånn her du, samt at det blitt skrevet masse om dette før. :)

Lenke til kommentar

Ville valgt 3200. Hvis du ikke trenger kamera og er en frilufts person, som får en liten støyt av og til, så er 5100 best.

Hvis du er mer den sporstlige personen, og ''driter'' i kamera, så er 3100 bra.

3200 er en helt grei telefon, men har litt vriene knapper med en gang!

 

 

Priser:

 

3100: 1557,- på Itbutikken

 

3200: 1918,- på Mshop

 

5100: 1990,- på Itbutikken

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...