Gå til innhold

z600 vs. e700


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kameraet til z600 er 0,1 mp, E700 har 0,3 mp. 0,1 mp holder lenge til MMS og visning på mobilskjermer, men hvis du skal føre bildene over på data er det litt snaut.

jeg liker når vi begynner og snakke mobilkameraer i megapixler :) Det er tegn på at mobilkamera teknologien endelig begynner og "speede up"...

 

Kameraene på Z600 og E700 er ikke noe grunn til og droppe z600. Det er ikke stor forskjell om du skal se bildene på mobilen. Skal du se på PCn blir forskjellen litt større. Jeg ville utvilsomt valgt Z600! har testet den, KONGE telefon! lykke til! :D

 

men for og si det sånn, gleder meg til mobilene når kamerar på 1mp+ :)

 

Når tror dere det blir realitet? om 1 år ca tipper jeg.

Lenke til kommentar

Turbokanina:

Tenk over hva du trenger i en mobiltelefon. Trenger du triband, bluetooth og andre avanserte funksjoner? Vil du ha en liten og lett telefon? Kommer du til å overføre bilder til pc'en, eller bare bruke de til mms?

 

Som Sealine skriver:

"Kameraene på Z600 og E700 er ikke noe grunn til og droppe z600. Det er ikke stor forskjell om du skal se bildene på mobilen. Skal du se på PCn blir forskjellen litt større. Jeg ville utvilsomt valgt Z600! har testet den, KONGE telefon! lykke til!"

 

Mine erfaringer tilsier at interessen for "unødvendige" finesser dabber av etter noen uker eller måneder. Jeg bruker bluetooth funksjonen på min S55 sjelden, men den er fin å ha når det gjelder.

 

 

Det viktigste er at du finner ut hva du har bruk for og hva som er kjekt å ha. Det er det bare du som vet, men kommer du med flere innspill på hva du vil ha og hva du skal bruke telefonen til, kan jeg gjerne komme med noen erfaringer. Jeg har testet både Z600 og E700. Jeg synes begge to er svært gode gode telefoner :thumbup: Tror ikke du blir skuffet uansett hvilken du velger.

 

(Litt off topic men; Her på forumet er det dessverre en del trangsynte personer skryter av sine egne telefoner og dømmer andre nord og ned. Dette er beklagelig, men på den andre siden er det et stort overtall av personer med svært god kunnskap og mange erfaringer. Jeg prøver å være så objektiv som mulig, men jeg blir litt provosert av poster som f.eks "Hvor mange ganger har samme spørsmål blitt spurt om de to siste månedene??" Det er unødvendig kommentarer...Beklager avsporingen)

Lenke til kommentar

z600 er litt for stor etter min smak, dog den har en del hendige funksjoner. Så er spørsmålet om du har bruk for disse.. E700 er en super telefon. Nydelig design - nett og liten. Den har nok funksjoner spør du meg. Om du vil ha en 'proff-tlf' blir d en annen sak

Lenke til kommentar
men for og si det sånn, gleder meg til mobilene når kamerar på 1mp+ :)

 

Når tror dere det blir realitet? om 1 år ca tipper jeg.

Denne typen kameramobiler selges allerede i Japan, så begynn å glede deg!

 

Tilbake til spørsmålet så ville jeg faktisk ikke valgt noen av dem. E700 har noen irriterende "feil" som alle lydene det absolutt ikke går an å skru helt av, mens Z600 er tjukk.

 

Om du ikke er over 40 år og begynner å få problemer med finmotorikken hadde jeg nok valgt T630 istedetfor en av disse to.

 

MÅ du absolutt velge en av disse er det slik jeg ser det hipp som happ hvilken du velger.

 

E700 har bedre kamera og skjerm enn Z600. Derimot har Z600 bedre menyer, større utvalg, lettere tilgang på tilleggsutstyr og rimeligere tilleggsutstyr enn E700.

Den har også flere funksjoner, som bluetooth og triband

Endret av Crazysteps
Lenke til kommentar
har de nådd kamera på 1 mp(på mobilen) i japan?? trodde det lå på sånn 0.5 eller noe, GLEDER meg :D

DoCoMo har vel opptil 3megapixler tror jeg.. :yes:

Sharp kommer snart ut med GX30 som har 1,1mp.. Men denne kommer ikke til Norge, men tror jeg skal importere den!! :thumbs:

Lenke til kommentar

Ser at t 630 blir anvefalt, men er ikker helt sikker. Vil vel egentlig ha en kamskjell telefon. Skjermen bir fort stygg på andre telefoner. Når jeg ser på min c 55 som jeg har hatt i et år ser man godt at den er veldig ripete, noe kamskjellskjermer ikke blir

 

Når man snakker om funksjoner er jo triband kjekt med tanke på reise (e700 har ikke dette) bluetooth vet jeg ikke helt om jeg trenger, men virker ok å ha til handsfree i bil og liknende.

 

Jeg elsker å ta bilder, men siden jeg vanligvis tar bilder med 3-6mp blir mobilkamera dårlig uansett. Hører at det ikke er så stor forskjell

 

Størelsen på z600 er egentlig ikke noe problem for meg, synes ikke den er så stor og har ikke noe imot designet. Er det veldig stor forskjell på størelsen? Har kun sett bilder av e700

 

Er det ir på e700?

 

Bør jeg velge en helt annen telefon?

 

Hvordan er tastene på e700?

 

Hilsen forvirret :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...