Gå til innhold

Kamera


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, Vurderer å kjøpe Nokia Camera Headset HS-1C. Men vet noen om kvaliteten blir bra. 24 bits fargedybde høres rart ut ( er det bra. Siden jeg hakke peiling ). Men 30 Kb/12 Kb er str pr bilde. Man får vel ikke mange bilder i en 6610 da. Er det et godt kjøp da?

Lenke til kommentar
Hmm, Vurderer å kjøpe Nokia Camera Headset HS-1C. Men vet noen om kvaliteten blir bra. 24 bits fargedybde høres rart ut ( er det bra. Siden jeg hakke peiling ). Men 30 Kb/12 Kb er str pr bilde. Man får vel ikke mange bilder i en 6610 da. Er det et godt kjøp da?

du får sirka 14-18 bilder på beste oppløsningen.... spørs om du har brukt opp minne på noe annet da.....(?) kameraet har en oppløsning på 640*480.... o.3 pixler

Lenke til kommentar
Hmm, Vurderer å kjøpe Nokia Camera Headset HS-1C. Men vet noen om kvaliteten blir bra. 24 bits fargedybde høres rart ut ( er det bra. Siden jeg hakke peiling ). Men 30 Kb/12 Kb er str pr bilde. Man får vel ikke mange bilder i en 6610 da. Er det et godt kjøp da?

du får sirka 14-18 bilder på beste oppløsningen.... spørs om du har brukt opp minne på noe annet da.....(?) kameraet har en oppløsning på 640*480.... o.3 pixler

0,3 pixler. Huff det var da elendig selv for Nokia.. :D

Lenke til kommentar

Såvidt eg veit så er det to slags "click-on" kamera som du kan få til din Nokia 6610, et lite oransje et, og et svart et med ledning. Det første er å annbefale, pga. at det har blitz, internt minne og bedre kvalitet en det andre. Pris? Se i prisguiden her på amobil.no :thumbs:

Lenke til kommentar

Du bør ikke kjøpe et Nokia Camera Headset HS-1C. Jeg gjorde det, og trodde det skulle bli bra. Bildene ble faktisk veldig bra ute i dagslys, men ikke inne. Det var helt ubrukelig inne. Det veste av alt: Når man har på den beste kvaliteten, bruker bildene en enorm plass. Faktisk helt opp til 30 KB, så det brukte opp plassen på mobien veldig fort. Jeg angret en uke etter etter kjøpet, og nå ligger Camera Headset helt uten å bli brukt.

Lenke til kommentar

Aldri finn på å kjøpe sånn funcamera eller noe sånt! det er noe forbanna piss! Trekk heller pengene ned i dass da, det er gøyere!

 

Kvaliteten på bildene er så dårlig at du ikke hadde sett forskjell på deg selv og di ega bestemor omtrent! Det sier sitt

 

-Steffen-

Lenke til kommentar

Kvaliteten kommer vel litt an på hvilket kamera man velger. En kamerat av meg satte opp et sånt kamera på hytta til faren sin. Og det fungerer kjempe bra. Utrystet med bevegelsessensorer som oppfatter, ja nettopp, bevegelse, og sender bilder rett inn på laptopen, mobilen og domenet til faren, i god kvalitet.

 

Jeg har sansen for fiffige gadgets så jeg har naturligvis lyst på en sånn.

Ikke at det er noe spesielt med et kamera som tar bilder og sender dem automatisk, men for meg er det så absolutt en "leke". :)

Lenke til kommentar
0.3 mp er ikke dårlig til mobilkamera og være? unskyld meg? feks et digitalkamera med 2 mp, tar så og si "krystallklare" bilder. med 2 mp får du hele PC skjermen dekket med et kjempe bra bilde, da er ikke 0.3 SÅ dårlig? Bare min mening.

Om du hadde sett bedre etter hadde du sett at han skrev 0.3 pixler, ikke o.3 megapixler. Stor forskjell på dette.

 

(han prøvde å være litt morsom forstår du vel?)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...