Gå til innhold

Anbefalte innlegg

fått msblaster viruset eller et som ligner veldig på det,finnes det et annet virus som restarter maskinen etter en liten stund på internett,har prøvd blastfix fra norman men den fant ingen.jeg kan ikke bruke sikkerhets oppgraderinger fra windows pga problemer.men jeg lurer på om noen har en link til meg som kan få dette bort??,ite program så lenge jeg ikke kan være på nettet så altfor lenge hehe :D
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Satt inn en raptor disk i går som en os disk og og logget meg på nettet for å kjøre oppdateringer til nav2004, det tok jo ikke mere en et minutt så hadde jeg ms blast.

Du burde ha lagt inn en brannmur før du gikk online, har du XP holder den innebyggde i massevis for og holde blaster på avstand.

Lenke til kommentar
Satt inn en raptor disk i går som en os disk og og logget meg på nettet for å kjøre oppdateringer til nav2004, det tok jo ikke mere en et minutt så hadde jeg ms blast.

Du burde ha lagt inn en brannmur før du gikk online, har du XP holder den innebyggde i massevis for og holde blaster på avstand.

Var jo ikke så galt som det høres ut, jeg hadde blast fix og patchene for ms blast liggende, glemte det bare i farten. Måtte bare vente til maskinen hadde restartet sånn at jeg fikk fjernet dritten :angry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...