Gå til innhold

Half life Cd key


Anbefalte innlegg

Bestillte en kopi av HL generation 3 på play.com og når jeg fikk det i går så gav jeg det i gave til lillebroren til damen min slik at han kunne få spille på nettet.

 

Når han hadde innstallert alt og brukt steam updaten så skulle han lage en steam konto. Da de skulle sjekke koden fikk vi en feil som sa at koden var enten ugyldig eller opptatt. DA fikk vi mulighet til å taste inn koden på nytt. Uansett hvor mange ganger vi skrev den dustete koden fikk vi samme feilen.

 

Hva kan gjøres i dette tilfellet? Sendte mail til play og de ba meg returne spillet, men jeg selv ville mistenkt meg for cd key svindel i dette tilfellet.

 

Hva sier Sierra til dette? Spillet var jo uåpnet og koden var allerede brukt når jeg fikk den, sikkert en cd key generator av et eller annet slag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har samme problemet. Min cdkey til halfilfe er og i bruk av noen andre. Gå til butikken er ikke et alternativ for meg. Har hatt spillet siden det kom ut, og jeg vet ikke hvor det er kjøpt heller. (En kamerat som kjøpte det for meg den gangen)

Ikke det at jeg bryr meg så felt med det. Men det er en prinsippsak, har en kjøpt en lisens så har en kjøpt den.

Lenke til kommentar
Har samme problemet. Min cdkey til halfilfe er og i bruk av noen andre. Gå til butikken er ikke et alternativ for meg. Har hatt spillet siden det kom ut, og jeg vet ikke hvor det er kjøpt heller.  (En kamerat som kjøpte det for meg den gangen)

Ikke det at jeg bryr meg så felt med det. Men det er en prinsippsak, har en kjøpt en lisens så har en kjøpt den.

Det er din egen feil at du har gitt den bort, dermed har du teoretisk sett ikke rett på en ny. Så enkelt er det, lær dere å ta vare på slikt gutter! ;)

 

Teoretisk sett har du også allerede brutt loven ved å gi bort din cd-key! :whistle:

Endret av tor_erik
Lenke til kommentar

moro klumpen m_wass det var en spøk fra hans side :p

 

men ja ang keys.. det skal være nok keys til hver person som spiller cs..

men det har seg sånn at mange har fler .. anntall tall i koden skal i basis være så mange koder som man kan lage.. men pga hvis det hadde vært slik kunne man bare skrevet en random kode inn.. dermed må dem generere dem på andre måter.

 

Det er slik at cd keyen du har kjøpt er allered en key som finnes.. trur det er manko på cd keys..

 

tar jeg ikke feil krever ikke cs 1.6 key lenger.. hvis du finner non steam versionen så vil du legge merke til det.. da er det problemet løst.. men men.

Lenke til kommentar
Har til sammen kjøpt 2 Hl pakker nå. Først Half life når det kom ut, så halflife generation og nå må jeg kjøpe enda en siden ingen av dem fungerer på nettet. Flere av vennene mine som også har hatt store problemer med keyene sine. Fikk ikke byttet dem heller :cry:

Har aldri hatt problemer med CD key'ene når jeg spiller på nettet, har brukt sånn ca 8-10 cd-key'er løpet av CS livet mitt, men nå bruker jeg en helt orginal Cd key, og de ulovlige funker som bare det på nettet for meg, men oppfordrer ikke andre til å bruke det da.....

Lenke til kommentar
Har til sammen kjøpt 2 Hl pakker nå. Først Half life når det kom ut, så halflife generation og nå må jeg kjøpe enda en siden ingen av dem fungerer på nettet. Flere av vennene mine som også har hatt store problemer med keyene sine. Fikk ikke byttet dem heller :cry:

Har aldri hatt problemer med CD key'ene når jeg spiller på nettet, har brukt sånn ca 8-10 cd-key'er løpet av CS livet mitt, men nå bruker jeg en helt orginal Cd key, og de ulovlige funker som bare det på nettet for meg, men oppfordrer ikke andre til å bruke det da.....

Alle fungerer selvfølgelig online med 1,5 og nedover, men når jeg skal registrere keyen med steam så får jeg med ALLE at den er allere brukt eller er feil.

Lenke til kommentar

Det er din egen feil at du har gitt den bort, dermed har du teoretisk sett ikke rett på en ny. Så enkelt er det, lær dere å ta vare på slikt gutter! ;)

 

Teoretisk sett har du også allerede brutt loven ved å gi bort din cd-key! :whistle:

Sa nå ikke at jeg har gitt bort cdkeyen min. Hvem som bruker den, har jeg ingen ide om. Når hl2 kommer skal jeg vakte om cdkeyen min 24/7. hehe :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Bestillte en kopi av HL generation 3 på play.com og når jeg fikk det i går så gav jeg det i gave til lillebroren til damen min slik at han kunne få spille på nettet.

 

Når han hadde innstallert alt og brukt steam updaten så skulle han lage en steam konto. Da de skulle sjekke koden fikk vi en feil som sa at koden var enten ugyldig eller opptatt. DA fikk vi mulighet til å taste inn koden på nytt. Uansett hvor mange ganger vi skrev den dustete koden fikk vi samme feilen.

 

Hva kan gjøres i dette tilfellet? Sendte mail til play og de ba meg returne spillet, men jeg selv ville mistenkt meg for cd key svindel i dette tilfellet.

 

Hva sier Sierra til dette? Spillet var jo uåpnet og koden var allerede brukt når jeg fikk den, sikkert en cd key generator av et eller annet slag.

Jeg kjøpte akkurat 2 half life pakker med cd key i går, og da opplyste selgerne om at det var ikke sikkert de fungerte pågrunn av all svindel og tull som har foregått gjennom tidene med cd keys i cs. Valve har derfor stengt utallig mange av cd keyene som er ute å går nå, blant annet mange som ikke er solgt ennå. Det du gjør er å sende en email til valve, hvor du forklarer problemet ditt, og legger ved et vedlegg med bilde av coveret til half life packen med et bilde av cd keyn din oxo, så ber du dem om å åpne den cd keyn igjen. Da skal det fungere...

 

g00d luck

Lenke til kommentar

hvor mange cd keys kombinasjoner tror dere det er mulig og lage til et spill?

 

du har nok en stor del i dette Vivastar, siden du bruker fy fy keys så er det 8-10 stykker der ute i verden som ikke får det de betalte for :nei:

 

holder det ikke med èn key?!?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...