Gå til innhold

kritikk på nytt design!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mycket bra!

 

* "untitled document"? Legg til litt innhold i <title>, du.

* har du mulighet til å bruke CSS til å "låse" menyen til venstre? _VET_ satyrium har link til en side om dette.

* litt kjedelig mouseover i menyen, kansje en annen farge?

 

...men ellers var det mycket bra. Hadde jeg hatt min egen skala, hadde det blitt en firer/sterk firer.

Endret av jorgenindahouse
Lenke til kommentar

Seksi idè!

Sida kan bli flott den, men gjør den pittelitt lysare, og fiks den feilen - orker ikkje skjekke ka som forårsaker det, men logo/meny er litt forskyvd i opera ivertfall...

 

La innholdsteksten vere lys blå istede for kvit, så du får litt mindre kontrast mellom BG og tekst, da blir det meir behagelig å lese. :)

Lenke til kommentar

Oi, har ikke sett på siden i opera, så det nå, va ikke så bra. :blush:

Skal prøve å fikse sammen andre farger på skriften, og på mouseoveren. Snart tilbake med oppdatering. :D

 

Edit: kan dere skaffe denne linken?

Endret av andesh
Lenke til kommentar

Har prøvd meg på en ny mouseover nå? bedre eller dårligere? Har også fikset på made by nederst. :thumbs: Den made by var ikke jeg som ordnet.

Hva er det som gjør fonten på menyen så dårlig? Liker den personlig. :roll:

 

Må takke for den gode responsen, ikke mange plasser man får så god hjelp så fort som her. :thumbs:

 

men go natt, fikser mer i morgen :p

Lenke til kommentar

Det er av barn og fulle man skal ha det, og siden Arve har representert førstnevnte, for jeg ta det ærefulle oppdraget med å representere sistnevnte:

  • Orginal idé = orginal side
  • Logoen... Er det to katter som er sveiset sammen til en sommerfugl? Likte faktsik den og.
  • Ble litt rart med menyen midt på siden, kanskje det hadde blitt bedre om logo og meny byttet plass?
  • Mouseoveren var kjedelig rett og slett. Og jeg kan faktisk ikke fordra forkortelser i menyer...
  • Likte egentlig ikke fonten i menyen heller...
  • Behagelige farger, men den mangler litt kontrast i forhold til innholdsteksten.
  • Ellers må jeg gi deg skryt for at du har prøvd på noe eget, jeg vil i hvert fall tro det er det du har.

4.jpg Den siste ildern er Polert, så det er en sterk sterk firer dette... :thumbup:

Lenke til kommentar

er mange sider på nettet som er blå, men mener denne klarte å skille seg litt ut ved hjelp av oppsettet.

+ fin meny, (mangler link til hovedsiden though, teksten"hiimo.net" blir gjerne link)

+ kreativ logo

kanskje litt std mouseover, men funker den.

alt i alt likte siden

:thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...