Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Mitt "gull" er da jeg drepte 2 stk, en med hs og en vanlig kill gjennom døra på de_aztec med 2 stk skudd i spray.

Edit: feilformulert, trøtt ja

Endret av adyton
Skrevet

Mitt beste gull er nåt jeg skøyt 3 skudd undenifra og opp mot ct og treffe med alle skudda. Eller en gang jeg hoppa ned på dust og spreja i lufta på vei ned og tok hs med ak.

Skrevet

noscope-awm bakerst på b1, gjennom veggen og inn i mørket. Og hvem sitt hode var plassert der? jo, stakkars lille safarigutten aQua! *humre*

trippel kniving, 1on3 på b1 @ de_inferno var også ganske festelig!

Skrevet

På cs_italy, sidelengs beining forbi tunellen ved hostage plassen, Phoenix-Hawk med AWM i vinduet, et skudd med deagle mens jeg løp uten å se hvor jeg skøyt - og HeadShot :)

Skrevet

Et annet gull var da jeg sto i vannet på de_aztec og fyrte av 1 awm skudd mot en terror som kom oppende fra b1 og ta han og han som plante, begge hs! :p

Skrevet (endret)

Mitt gull må være for noen dager siden da jeg spilte terror på de_dust.. kjøpte ak og løp alt jeg kunne (pga at jeg spillte på gs05 som jo er en stormeserver) Løp inn i gangen og tok til høyre (Ut på hylla)

Men selvfølgelig kom en teit "lagkammerat" og kasta flash forran meg :no:

Jeg begynte med en gang å løpe bakover, men jeg hørte at det kom folk, så jeg holdt avtrekkeren inne, og hva skjer? Jo... 3 hs til meg :thumbs:

Endret av Hellslayer
Skrevet

et annet gull hva på aztec da jeg va t jeg haadde ikke så mye penger så jeg kjøpte ikke noe så gaar jeg i gangen ved brua så hiver en ct flash over brue så hopper jeg ned mens jeg tar hs på en som står i gangen..

Skrevet
Hs med flash(tidlig versjon) :p og headshot med awp uten sikte på en som var i lufta på vei ned i vannet på aztec.

går det ann og ta hs med flash da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...