Gå til innhold

skrekk spill til pc


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du kan sikkert få det til en rimelig penge på Spiderman eller lignende. Det er et spill som er verdt 100-200 kr. Egentlig verdt fullpris siden det er et MUST for alle spillentusiaster! :yes:

Enig der. Det er to spill jeg er utrolig glad for at jeg brukte pengene mine på, og det er SS2 og Half Life (da det kom, for å spille singleplayer)

Lenke til kommentar

Tenkte bare jeg måtte reklamere litt for Realms of the Haunting som i mine øyne er en av de topp-10 spillene i historien.

 

her her ligger en liten anmeldelse av spillet.

 

Det er fremdeles mulig å få tak i via netbutikker i classics-utgave eller som Abandonware.

 

Enjoy, og bli skremt ihjel!

Lenke til kommentar
Sier bare en ting jeg.. System Shock 2 :thumbup:

GAmmelt men fy f..n så scarey :cool:

Amen og halleluja!

 

Hadde nettopp kjøpt meg SB Live! med 4 lydkanaler og ble helt paranoid av alle lydene i bakkanalene. Endte opp med å fly på dass i ett kjør!

 

Lyden på det spillet er sykt bra.

 

-KJ

Lenke til kommentar
half life single player var spennende greier.. Tror half life 2 single player kan bli veldig spennedende!!! :devil:

Da tror jeg at du må utforske et par spill til. HL var bra, men langt i fra "spennende" i den forstanden vi diskuterer her. "JOIN USSSSS.......BECOME ONE OF USSSSSSSS" hohohoho

 

Og til de som setter SS2 opp mot Deus Ex (fabelaktig spill det og):

"Look at you hacker...a p-p-pathetic creature of meat and bone, panting and sweating as you run through my c-c-corridors. How can you challenge a perfect immortal machiiiiiiiiine"

 

:love:

Lenke til kommentar

Resident Evil var bra og hadde skikkelig bra stemning. Ble alltid litt mer svett i håndflaten når de forbanna hunterne kom luskende gjennom korridorene.

 

Vil vel kunne si meg enig i at Silent Hill 2 var ganske scary, men jeg syns eneren var best jeg da, toeren var liksom litt for enkel, kunne jo løpe i sikksakk rundt fiendene uten at de gjorde deg noe.00

 

Clive Barker`s Undying hadde en MEGET lovende start. Den delen av spillet da du befant deg i huset var veldig bra men utenfor så ble det litt kjedelig syns jeg.

 

Alone in the dark 4 syns jeg og var et ganske bra spill, når lyset gikk og du måtte løpe ned og skru det på igjen mens skyggene våknet til liv og kom etter deg.

 

AvP 2 var en uhyggelig opplevelse som marine, men resten av spillet var ganske så kjedelig.

 

Men ellers en det så har jeg spilt ganske så mange grøssende spill men favoritten syns jeg er Resident Evil. Dvs. eneren. Toeren var bra og men det manglet litt av den samme uhyggelige stemningen som jeg fant i forgjengeren.

Endret av ToXciK
Lenke til kommentar

Sitter og spiller Silent Hill 2 nå faktisk for første gang. Sitter med headset og brightness på skjermen på 15% (må ha lav brightness for at det skal bli skummelt). Det er helt mørkt i rommet her og det er temmelig nifst. Innendørs er klart verst, utendørs er ikke så veldig ille. Føler meg trygg der :)

 

Veldig god lyd, uten den ville ikke spillet vært på nærheten av så skummelt.

Endret av SimenNor
Lenke til kommentar

Nei det var nok Silent Hill for meg idag, så over til Spell Force som er mer enn skummelt nok for meg :)

 

Skal snart prøve System Shock 2 når jeg er ferdig med Silent Hill 2 :)

Gleder meg masse til Doom 3 kommer, men det er dumt hvis det kommer før September for da er sommer og skrekkspill får aldri den samme effekten da. En annen side håper den kommer så fort som mulig for gleder meg sinnsykt til å spille det :)

Lenke til kommentar

Jeg skvetter uansett... den ekle lyden fra de "fem-botsene", eller hva jeg skal kalle de.... argh... 20HP kor?!  ;)

 

KONGESPILL!

midwives... ekleste skapningene som noen gang har vært i et spill!

thanks. Huff. Dette var flaut ;)

Skal skjerpe meg i fremtiden... Fuuuuuutureeeee awaaaits, It'll be.......... PERFECT...... JUST.... AS..... USSSSSSSSS! :love:

Endret av LarsP
Lenke til kommentar

kanskje ikke det skummleste spillet med, men Myst hadde en utrolig atmosfære. Det var ikke så mye lyd og hele spillet var i still bilder (nesten hverfall), men atmosfæren i spillet fikk deg til å nesten føle at du var inni det.

 

husker en gang for leeeenge siden jeg spilte det. da var jeg helt svett i hendene og var helt inne spillet. så ringer telefonen (jeg tror jeg er alene hjemme), så jeg går opp for å ta den. FY ****** hvor søstra mi skremte meg da. hun hadde så klart ringt i telefonen og gjømt seg, så hopper hun fram skremer liv-skiten ut av meg.

 

borsett fra det så skvatt jeg alltid like mye hver gang en headcracker (eller hva de nå het i HL) hoppet i trynet mitt inne luftsjaktene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...