Gå til innhold

skrekk spill til pc


Anbefalte innlegg

Som flere allerede har nevnt, disse er de absolutt mest skremmende spillene noen sinne:

 

I ingen spesiell rekkefölge:

- Aliens vs Predator

- Clive Barker's Undying

- Realms Of the Haunting

- System Shock 2

- Thief (ikke så skremmende egentlig, men det du kan så absolut få noen sjokk til tider...nerver i höyspenn ;) )

 

Må bare nevne AvP igjen :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

System Shock er ikke bare skummelt det er også et av de absolutt beste spill som er lagd uansett sjanger.

 

De som ikke har prøvd det burde absolutt ta seg en tur innom Underdogs og laste det ned fordi det er så gammelt nå at det er abandonware og kan lastes ned og spilles helt gratis og helt lovlig. Et must! :thumbs:

Lenke til kommentar
System Shock er ikke bare skummelt det er også et av de absolutt beste spill som er lagd uansett sjanger.

 

De som ikke har prøvd det burde absolutt ta seg en tur innom Underdogs og laste det ned fordi det er så gammelt nå at det er abandonware og kan lastes ned og spilles helt gratis og helt lovlig. Et must! :thumbs:

Har du en link?

Lenke til kommentar
Hmm, er det bare jeg som har prøvd "Realms of the haunting"? ... Enkelte ganger føler jeg meg som en antikvitet. :blush:

 

AVP som Space Marines er skummelt ja, men kommer aldri i nærheten av "System Shock 2", hverken i gåsehudfaktor eller i kvalitet.

Neida, det er ikke bare du. Jeg kjøpte (og har fortsatt) originalversjonen av Realms Of The Haunting fra 1997. Det er et av spillene som jeg rangerer aller høyest på "listen" min. Husker jeg begynte å spille det i juni '97 og trakk ned gardinene på rommet mitt for å få den rette stemningen. Var utrolig skummelt og samtidig facinerende spill som jeg ikke klarte å legge fra meg før jeg hadde "kastet bort" alt for mye av sommerferien. Kan være vanskelig å få tak i det nå, men er absolutt en glemt skatt

Lenke til kommentar
System Shock er ikke bare skummelt det er også et av de absolutt beste spill som er lagd uansett sjanger.

 

De som ikke har prøvd det burde absolutt ta seg en tur innom Underdogs og laste det ned fordi det er så gammelt nå at det er abandonware og kan lastes ned og spilles helt gratis og helt lovlig. Et must!  :thumbs:

Har du en link?

Jawohl; System Shock 2 download. Kan finne mange gamle klassikere på den siden der.

 

Er fra 1999 men grafikken er grei nok enda. Nå har vel de fleste ihvertfall bra nok grafikkort til å kjøre høyest mulig oppløsning (noe jeg ikke hadde da det kom ut hehe). Enjoy.

Lenke til kommentar
hehehe... moromannen!

 

Og til dere System Shock 2-folk. Det finnes en patch som fikser opp grafikken litt. Har prøvd den og den funker rimelig bra. Absolutt å anbefale!

 

SS2 - Rebirth

Oh!!! Fett!!!

Takker og bukker!! :thumbup: *laste ned*

 

Hmm... Forresten.. Om grafikken blir bedre... Svetter jeg ennå mer og blir ennå reddere da?!? :scared:

Lenke til kommentar

AVP1 er scary shit, eller når du på avp2 går igjennom ett rom med "egg" med full soround og bass, og fy du skvetter når en facehugger hopper på deg!!! :scared:

ellers er avp2 mindre scary en avp1... men altså egg......... :scared:

 

 

man må seff spille som "the Prey" eller marine...

Endret av Octavian
Lenke til kommentar
hehehe... moromannen!

 

Og til dere System Shock 2-folk. Det finnes en patch som fikser opp grafikken litt. Har prøvd den og den funker rimelig bra. Absolutt å anbefale!

 

SS2 - Rebirth

Oh!!! Fett!!!

Takker og bukker!! :thumbup: *laste ned*

 

Hmm... Forresten.. Om grafikken blir bedre... Svetter jeg ennå mer og blir ennå reddere da?!? :scared:

Jeg skvetter uansett... den ekle lyden fra de "fem-botsene", eller hva jeg skal kalle de.... argh... 20HP kor?! ;)

 

KONGESPILL!

Lenke til kommentar

SPOILERS. LES KUN HVIS DU ER FERDIG MED SPILLET

 

SS2 er alt for skummelt. Disse går igjen i drømmene mine...

 

(ikke sammenhengende, men diverse quotes jeg aldri vil glemme)

 

"Where are you, Sir?"

 

"Oh, there you are. I`ve FOUND YOU"

 

"BOOOM!"

 

"Marie, I think it`s speaking english.."

 

"I`ve been here a few days now..It`s all dark..wait, someones coming, they`re...transporting me.. It`s quiet..wait..aaahhhrg!!!!!!!"

 

"Your song is not ooouurss!"

 

"The Polito form is dead, insect, are you afraid? What is it you fear? The end of your trivial existence?"

 

"I am SHODAN"

 

Huff, maken til skummelt spill...

Husker dere når det klikker for hun security sjefen Bronson, og hun beorder vaktene til å skyte helt uskyldige folk?

Når du skal møte Polito på deck 4, og du spaserer inn på kontoret hennes... Fikk litt av et sjokk da. når du står der og ser på

og den ekle musikken kommer fadende inn, og du hører stemmen til

:scared:

Og for ikke å glemme den eneste love-storyen som faktisk har funket i et spill.. du finner loggene deres hele tiden og blir faktisk engasjert i deres håpløse tilværelse.

Til slutt, the end.. FOR EN SLUTT! Den siste replikken stjal nattesøvnen fra meg... "Do you like my new look..?"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...