Gå til innhold

Digger Lefdals garanti


Anbefalte innlegg

Men de har fjernet SL55 fra nettsiden sin, så har vel funnet ut at de driver å konkurrerer med seg selv(dvs Elkjøp). Men denne reklamen ble dyr. Tror heller de spekulerer i at de fleste tror det er billigst, siden de har garanti, og derfor ikke bryr seg. Men da er det dumt å ha butikk ved hadelshøyskolen BI :p

 

Prisen på 1197 som jeg endte opp med er uten abm ja. dvs:

 

Lefdal: 3795

-Elkjøp(ink frakt): 2063

= Forskjell: 1732 * 1,5 =2598

 

3795-2598=1197 :D

 

Men vær rask for som sagt. De har allerede fjernet den fra nettstedet til Lefdal. Er forresten mye å spare på P900 for de som har lyst på en slik.

 

Kristian

Kanskje ikke så lurt å legge den ved siden av BI nei, hva med å legge en ved siden av Jussen i Oslo også ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
....Lefdal skulle ha 5990,- og jeg hadde med utskrift fra Siba som skulle ha 4990,- ... da satte de umiddelbart ned prisen på P900 til det samme som Siba, og da fikk jeg ikke noe nytte av 150%-garantien.

Synes nå det var ganske greit av Lefdal...å sette ned prisen, altså. Tross alt fikk du telefonen billigere, men du fikk ikke de siste 400,-....

 

Men, alt du hadde behøvd å gjøre var å vente til dagen etter... da hadde de nok garantert satt opp prisen igjen :)

 

Men de gjør ikke det på mobiltilbehør.. hehehe

Lenke til kommentar

Jeg var innom dagen etter, og da hadde de fjernet lappen hvor prisen stod...

 

Uansett så hadde de ikke telefonen inne. Ble lovt at den skulle komme torsdag dene uken. Men jeg dro rett til Siba og kjøpte den der istedet. Der hadde de den inne.

 

Ringte bare for moro-skyld til Lefdal i dag, og de får ikke inn telefonen før 6/4 (hvis det kan stoles på), enda de lovte meg at den skulle komme inn i går (torsdag 11/3).

 

GLEDER meg til jeg finner et eller annet produkt hvor jeg kan få igjen penger hvis jeg handler på Lefdal.

 

F.eks så hadde de Sony Memory stick duo 64MB til 990,- i butikken på mandag...(og jeg har nettop kjøpt meg en 128MB et annet sted til 440,- (samme sted koster 64MB rundt 3-350).

 

Var innom Lefdal i går og da hadde de fjernet dette produktet fra hyllene...kanskje de skjønte at noen kom til å utnytte dette?

 

Her er hvertfall det hypotetiske regnestykket:

 

Lefdal: 990,-

it24.no: 350,- (tror jeg)

Differanse 640,-

x1,5 = 960,-

 

990 - 960 = 30,-

 

Det er billig Memory stick det!

Lenke til kommentar
Jeg var innom dagen etter, og da hadde de fjernet lappen hvor prisen stod...

 

Uansett så hadde de ikke telefonen inne. Ble lovt at den skulle komme torsdag dene uken. Men jeg dro rett til Siba og kjøpte den der istedet. Der hadde de den inne.

 

Ringte bare for moro-skyld til Lefdal i dag, og de får ikke inn telefonen før 6/4 (hvis det kan stoles på), enda de lovte meg at den skulle komme inn i går (torsdag 11/3).

 

GLEDER meg til jeg finner et eller annet produkt hvor jeg kan få igjen penger hvis jeg handler på Lefdal.

 

F.eks så hadde de Sony Memory stick duo 64MB til 990,- i butikken på mandag...(og jeg har nettop kjøpt meg en 128MB et annet sted til 440,- (samme sted koster 64MB rundt 3-350).

 

Var innom Lefdal i går og da hadde de fjernet dette produktet fra hyllene...kanskje de skjønte at noen kom til å utnytte dette?

 

Her er hvertfall det hypotetiske regnestykket:

 

Lefdal: 990,-

it24.no: 350,- (tror jeg)

Differanse 640,-

x1,5 = 960,-

 

990 - 960 = 30,-

 

Det er billig Memory stick det!

:cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...