Gå til innhold

Digger Lefdals garanti


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fikk meg akkurat en SL55 til 1197kr med deres prisgaranti. Jippi! Og sammenlignet faktisk med nettbutikken til Elkjøp. Dumminger... hehe. Samme selskap og alt :laugh:

Det er samme priser på nettbutikken som i butikken ikke sant??? Tenkte å gjøre det med siba... men plutselig fant jeg ut at det koster 400 kr mer i butikken enn på internettbutikken...

Lenke til kommentar

Så om jeg går å kjøper meg en mobil hos lefdal (uten abn) også kjøper samma mobil hos en eller annen nettbutikk og tar med meg kvitteringen til lefdal, får jeg da 150% tilbake av prisen jeg betalte lefdal, eller får jeg pengene tilbake for varen+ 150% av prisdifferansen, eller gjelder ikke prisgarantien på nettbutikker? Ville vært veldig fint om noen kunne svare, ville vært til stor hjelp. Fant ikke svar på dette på lefdal sin hjemmeside.

Lenke til kommentar

Den gjelder for internett butikker. Var nemlig selv usikker på dette, og mailet de i januar i år. Svaret:

 

"Hei og takk for din henvendelse!

 

Ja prisgarantien gjelder også mot nettbutikker. Her blir fraktkostnader lagt til i prisen før differansen regnes ut.

 

Ha en fortsatt fin dag!

 

Med vennlig hilsen

Mai

Lefdal Kundesenter

 

www.lefdal.com"

Lenke til kommentar

Men de har fjernet SL55 fra nettsiden sin, så har vel funnet ut at de driver å konkurrerer med seg selv(dvs Elkjøp). Men denne reklamen ble dyr. Tror heller de spekulerer i at de fleste tror det er billigst, siden de har garanti, og derfor ikke bryr seg. Men da er det dumt å ha butikk ved handelshøyskolen BI :p

 

Prisen på 1197 som jeg endte opp med er uten abm ja. dvs:

 

Lefdal: 3795

-Elkjøp(ink frakt): 2063

= Forskjell: 1732 * 1,5 =2598

 

3795-2598=1197 :D

 

Men vær rask for som sagt. De har allerede fjernet den fra nettstedet til Lefdal. Er forresten mye å spare på P900 for de som har lyst på en slik.

 

Kristian

Endret av Ulven79
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...