Gå til innhold

Digger Lefdals garanti


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du kjøper bare mobilen på Lefdal. Tar bare med deg bevis på at en annen plass selges telefonen billigere. Feks utskrift fra internett eller en avis notis.

Ok, vet noen om lefdal har fått inn siemens st60? Nå koster den litt over 2500 på billigste webshop som er overraskende billig, og om lefdal har den må den være sinnsyk dyr i og med at st55 koster 3395kr uten abn. på deres hjemmeside og da får man en råbillig st60 til litt under 2000kr :scared:

Lenke til kommentar

Lefdal er SPA. hehe :D Har Selv kjøpt en Smasung V200 med garanti der en gang i tiden, Søstra mi kjøpte seg nettop en Nokia 3200 der, og jeg nå nylig en Siemens SL55 i friminuttet på skolen hehe. Jeg bor på Strømmen og vi har norges nest største senter, og det er 5 min å gå fra skolen. Finfint med prisgaranti as :thumbs::love:

Lenke til kommentar

Til motsetning fra Smart Club, bryr ikke Lefdal seg om det er partikjøp. Det eneste som teller er at de som anonserer har telefonen inne. Dvs minst 1stk :D

 

Lefdal holder seg enda til ST55, det er bare å ta en telefon, og høre når ST60 å komme.

Lenke til kommentar
Smartclub har forresten også prisgaranti og den er på hele 200%! Men det gjelder ikke for internettbutikker og mobiler. :thumbdown:

Den gjaldt iallefall for mobiler og internettbutikker for 14 dager siden. Jeg spurte dem. Hvor har du din info fra?

Lenke til kommentar

Vel, jeg gikk innom Lefdal i dag, armert med prisutskrift fra Elkjøp sin nettside.. bare for å oppdage at Lefdal hadde satt ned prisen på SL55 uten abonnement til 2195,-

 

Det er jo billig det, men jeg tenkte jo jeg skulle snike til meg en billigere en da :) Så det ble ingen SL55 i dag... men det ble mye andre varer.. handla for en tusenlapp og fikk igjen 849 kroner :D

 

:green: skrev feil beløp :green:

Endret av jendor
Lenke til kommentar
Synd for deg, men det var som nevnt ventet at de ville gjøre noe med det. Så det gjelder bare å følge med, så plutselig dukker det opp nye kupp. Kan jeg spørre hva annet du kjøpte?

 

K

Kjøpte batterier og headsets. :green:

 

Vanligvis er ikke Lefdal kjappe med å sette ned prisen sånn, men SL55-prisen ble jo ganske liten i forhold til hva den var, og mange som kom innom for å kjøpe den... :dribble:

 

Når jeg kjøpte SX1 og Nokia 6600 der, så spurte jeg om de skulle sette ned prisen. Uka etter så hadde de satt OPP prisene! :wow:

 

@iq-mons: Få noen til å kjøpe den for deg, hvis du kjenner noen i Oslo-området, Trondheimsområdet eller Stavanger :thumbup:

Lenke til kommentar

liker lefdal selv.

 

kjøpte i går logitech mx900 bluetooth mus til 700kr, 1 kr dyrere en de solgte mx700 for.

 

hadde med meg et print fra en webbutikk, og enkelt som bare det. Litt billigere siden de ikke tok med gebyret nettbutikken skulle ha i tillegg til frakt.

Lenke til kommentar
Her mener dere webbutikker som til Elkjøp osv ikke sant? For hvis det gjelder for f.eks komplett.no, pcutstyr og de der, da tror jeg Lefdal sliter litt med tanke på prisen.

vel, brukte itbutikken her som referanse.

så fikk musa mi billig for engangs skyld.

bare husk å ta med frakten som referanse, men de sjekket ikke dette noe nøye og var en veldig enkel ting å gjøre.

 

kanskje fordi det var en del andre i køa etter meg at det gikk så enkelt her.

Lenke til kommentar

Jeg syntes nå Lefdal er litt sleipe jeg da. De vrir seg unna prisgarantien sin så fort de har en liten mulighet til det.

 

Var innom og skulle kjøpe en P900 med abo. Lefdal skulle ha 5990,- og jeg hadde med utskrift fra Siba som skulle ha 4990,- (dvs. at jeg skulle få den for ca. 4500,- hos Lefdal).

 

Men jeg gjorde en liten feil, og det var å vise dem Siba-utskriften FØR jeg kjøpte og da satte de umiddelbart ned prisen på P900 til det samme som Siba, og da fikk jeg ikke noe nytte av 150%-garantien.

 

Jeg ble fortalt at hvis jeg hadde kjøpt telefonen, gått ut av butikken og inn igjen med lappen, så hadde jeg fått 150% garantien....

 

Latterlig flisespikkeri spør du meg!

Lenke til kommentar
Jeg syntes nå Lefdal er litt sleipe jeg da. De vrir seg unna prisgarantien sin så fort de har en liten mulighet til det.

 

Var innom og skulle kjøpe en P900 med abo. Lefdal skulle ha 5990,- og jeg hadde med utskrift fra Siba som skulle ha 4990,- (dvs. at jeg skulle få den for ca. 4500,- hos Lefdal).

 

Men jeg gjorde en liten feil, og det var å vise dem Siba-utskriften FØR jeg kjøpte og da satte de umiddelbart ned prisen på P900 til det samme som Siba, og da fikk jeg ikke noe nytte av 150%-garantien.

 

Jeg ble fortalt at hvis jeg hadde kjøpt telefonen, gått ut av butikken og inn igjen med lappen, så hadde jeg fått 150% garantien....

 

Latterlig flisespikkeri spør du meg!

Da har du i alle fall lært til neste gang?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...