Gå til innhold

Juksekoder i minesveiper


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et spørsmål;

 

Er det mulig å "tape" i minesveiper på første trykk? Ble litt inspirert etter å ha lest denne tråden, så jeg begynte å spille, men 150 runder senere har det ennå ikke skjedd. Er det slik at brettet ikke er "ferdig" på forhånd, men at minenes plassering regnes ut først etter man har trykket på en rute? Spilte på default.

 

Lurer :dontgetit:

Lenke til kommentar
Et spørsmål;

 

Er det mulig å "tape" i minesveiper på første trykk? Ble litt inspirert etter å ha lest denne tråden, så jeg begynte å spille, men 150 runder senere har det ennå ikke skjedd. Er det slik at brettet ikke er "ferdig" på forhånd, men at minenes plassering regnes ut først etter man har trykket på en rute? Spilte på default.

 

Lurer :dontgetit:

Hvis det er snakk om minesveiper som følger med windows, så har jeg klart det :yes:

Lenke til kommentar
Et spørsmål;

 

Er det mulig å "tape" i minesveiper på første trykk? Ble litt inspirert etter å ha lest denne tråden, så jeg begynte å spille, men 150 runder senere har det ennå ikke skjedd. Er det slik at brettet ikke er "ferdig" på forhånd, men at minenes plassering regnes ut først etter man har trykket på en rute? Spilte på default.

 

Lurer :dontgetit:

eg har alltid trud at det ikkje gjekk an å tape på første trykket. meinar at eg har lest på ei fan side at det ikkje går an (og ja, det finst fan siter for minesveiper :p )

Lenke til kommentar

Vel, så får vel cheatmeisteren slå til igjen... :cool:

 

Microsoft Windows Minesveiper:

Start minesveiper, skriv xyzzy og trykk "enter" og "shift", så vil du se en liten hvit pixel oppe i venstre hjørnet av skjermen... :wow:

 

Men hva gjør den????

Jo: hvis pixelen forsvinner når du har musepekeren på en rute, så er det en mine der!

 

Andre cheats:

Hold inne høyre og venstre museknapp og trykk "esc" for å stoppe klokka!

 

OBS!!!

Pixelcheaten kan være vanskelig å se ved høye oppløsninger!

Begge cheatsene virker ikke på noen versjoner av minesveiper, men én cheat SKAL virke uansett! :thumbup:

Endret av Talibanan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...