Gå til innhold

innvestering av athlon 64


krest

Anbefalte innlegg

tja...

 

siden de nye amd athlon 64 cpu`ene skiller ut lite varme og dermed krever MINDRE vifter = MINDRE LYD + bedre ytelse lurer jeg på å innvestere i en slik cpu, men så er det at et nytt brikkesett nforce 3 250 kommer snart. så jeg lurer på er det verdt å vente. ja, mener jeg, men jeg vil høre deres meninger! :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er verdt å vente, for om ikke lenge kommer PCI Express i tillegg og ATi/Nvidia med nye skjermkort serier. Det er dersom du har penger til slikt. :p Jeg skal vente til høsten kommer og mekke meg en Dual Opteron med PCI Express støtte og nytte den nyeste ATI-brikken ( R423?? ). I sofall viss jeg har penger :dribble:

 

Leste en logg på overklokking av AMD 64 FX-51 som normalt kjører 2,2Ghz og de klokket den til 3,3Ghz (med LN2-kjøling vel å merke :p). Om en hadde klart å holde maskinen stabilt på noe slikt ville det tilsvart ca en Intel 5Ghz (Prosentrekning) etter de testene som jeg har lest hittil. :dribble:

 

Vil egentli si at det er verdt å vente en liten stund til iom. en del ny teknologi står på trappa. Halvt års tid??

Endret av rener
Lenke til kommentar
tja...

 

siden de nye amd athlon 64 cpu`ene skiller ut lite varme og dermed krever MINDRE vifter = MINDRE LYD + bedre ytelse lurer jeg på å innvestere i en slik cpu, men så er det at et nytt brikkesett nforce 3 250 kommer snart. så jeg lurer på er det verdt å vente. ja, mener jeg, men jeg vil høre deres meninger! :roll:

Alt kommer an på hva du har av PC utstyr ida?!

Hva du skal bruke den nye PCen til!

Hvor rik du er!

 

Jeg ville kjøpe en athlon 64, såfort XP CPUen er tatt ut av produksjon, dette pga pris forskjellen! Men jeg er en fattig student :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...