Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Styr unna ino.no


Anbefalte innlegg

Lurer på om noen av de gamle INO-kundene har mottatt dette brevet:

 

---------

VARSEL OM INTEGRASJON AV INO I BKK BREDBÅND

 

Som eineeigar av INO, gjennomfører BKK Bredbånd i desse dagar ein integrasjonsprosess av INO. Frå og med 1. mai vil INO vera innlemma i BKK Bredbånd og frå same dato vil kundeforholdet dykkar verta overført til det sist nemnde selskapet. Likeins vil det verta BKK Bredbånd som vil eiga, drifta og vidareutvikla det breibandsnettet som de er tilknytt.

 

Telefonnummer ved førespurnader og/eller kundeservice vil vera det same som no: 05 123

 

Bakgrunnen for integrasjonen er samordning som vil gjera oss betre rusta til å yta god kvalitet og service på tenestene våre. Dei noverande avtalevilkåra vil inntil vidare ogso gjelda i BKK Bredbånd.

 

Staben i INO, som no vert tilsett i BKK Bredbånd, nyttar høvet til å takka for tida de har vore kundar hjå dei. BKK Bredbånd vil på si side ønskje dykk hjarteleg velkomne som kundar.

 

Eventuelle spørsmål vedrørande integrasjonen kan rettast til Steinar Torsvik, tlf 55 12 75 00 og/eller Terje Breivik, tlf 55 12 78 30.

 

 

 

Beste helsing

 

 

 

Bjarne Skaar Terje Breivik

direktør BKK Bredbånd dagleg leiar INO

 

---------------

 

Jeg har ikke fått det i posten, men fikk det tilsendt av kundeservice nå.

 

Kundeservice til BKK påstår at det er sendt til alle gamle INO-kunder, men det har jeg ikke sett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Live-chatten til telenor fungerer faktisk bra.

IRC: #internett @ direkte.online.no (ja, det er en irc-server)

passordet til kanalen er test, og jeg aner ikke hva telenor tenkte på da de satte et passord på en IRC-kanal for å hinde folk i å bruke andre klienter enn deres egen java-klient :p

De har forsåvidt folk der fra ganske tidlig om morgenen, til kl 24 på hverdager.

Åja, de kicker folk som ikke har "jirc" som ident :p

*le*

Telenor.. joda, keep it coming.

 

(ethereal er en fin bil)

Lenke til kommentar

Til alle dere som synes telenor er bra fordi de har bra oppetid og kundestøtte

 

Det er det teiteste jeg har hørt, greit nok at de er oppe 24/7 på kundestøtta men tviler på at de har mer en 1 kar der om natta.

Tar fortsatt lang tid å ringe dem selv om klokka er 5 om morran.

Og orker egetlig å høre på han karen bable i ca 5 min om at man må resette modemet, hvordan man gjør dette, restarter pcen og alt mulig...

Synes det er lattelig...

 

Jeg har i alle fall betalt min siste regning fra Online ADSL !

 

Edit: har dog ingenting å klage på oppetiden, hatt få problemer ( hatt telenor i 2 år )

Men prisen er vel heller ikke så bra at det gjør noe.

Har firstmile nå og er veldig fornøyd.

Også fornøyd hos faren min der jeg har UPC 2000/368kbit.

Endret av babbakaørn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...