Gå til innhold

Beste spill-mus?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Takker, nå blir det overkjøring i CS :devil:

Har selv MX500, og det er ei rå mus til FPS spill!

Veldig presis(uten musematte, alle jeg har er reflektive, og da går det rett til h***), ville valgt MX500 hvis æ va dæ!

Endret av uberhunter
Skrevet

Veldig presis(uten musematte, alle jeg har er reflektive, og da går det rett til h***), ville valgt MX500 hvis æ va dæ!

Eller en mx510 som er den nye og forbedrede versjonen av mx500

Skrevet

Eller en mx510 som er den nye og forbedrede versjonen av mx500

Jaja, ved nærmere ettertanke tror jeg det blir MX510.

Takker igjen for mange gode svar.

Skrevet

Hva er forskjellen mellom MX500 og MX510.?

Vurdere å kjøpe MX510, men vil vite litt om den(dem).

Egentlig planer om Razer Boomer Speed, men har ikke VISA til over internett kjøp.

MaXiMuX

• 2 måneder senere...
Skrevet

Jeg har nå kjøpt MX510, og jeg må si at jeg er veldig fornøyd. Takk til slle som har komt med råd til meg :D:thumbup:

Driverne har innebygget support for å overklokke PS2 til 200. Men er det da best å kjøre den på USB eller PS2?

Skrevet

Off-topic:

MX510 ser ut til å ha ei veldig glatt overflata. Noko som er kjipt sidan ein sikkert lett blir svett i hånda då. Går det ann å flytta den ru overflata på ei MX500 mus over på MX510?

Skrevet
Off-topic:

MX510 ser ut til å ha ei veldig glatt overflata. Noko som er kjipt sidan ein sikkert lett blir svett i hånda då. Går det ann å flytta den ru overflata på ei MX500 mus over på MX510?

Det burde jo gå, ettersom de er helt like utapå (bortsett fra fargen, da). Går jo lett an å ta av coveret.

Skrevet

Overklokke PS/2 porten!!!?!?

Herregud, nå begynner det å gå langt! Snart blir det vel vifte på den også? Kan ikke ha et varmeproblem vet du! :D

Skrevet (endret)

Jeg har en logitech mx 310, og jeg er helt fornøyd! :love:

Makan til god mus til en så lav pris skall du lete leenge etter!! :thumbup:

Endret av fargoth
Skrevet
Overklokke PS/2 porten!!!?!?

Herregud, nå begynner det å gå langt! Snart blir det vel vifte på den også? Kan ikke ha et varmeproblem vet du! :D

:laugh: : :laugh::laugh::laugh::laugh:

Skrevet
Off-topic:

Skal love deg du blir svett..

Men fy F*** så bra den musa glir ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...