max_mekker Skrevet 29. februar 2004 Skrevet 29. februar 2004 Er det "jumper" med alle nye harddiscer man kjøper?? Hvis ikke, går det an å få kjøpt det noen plass?
jh_ Skrevet 29. februar 2004 Skrevet 29. februar 2004 (endret) ja, ganske sikker på at det er med på alle nye hd'er man kjøper edit: vet ikke om/hvor det selges, men man kan jo alltids lage en selv Ellers så burde det ikke være vanskelig å skaffe, bare spør administrator på skolen din lr.no om han har en jumper du kan få Endret 29. februar 2004 av jh_
bensinkanna Skrevet 2. mars 2004 Skrevet 2. mars 2004 istedenfor å lage en ny post spør jeg likegodt her. Har aldri funnet det ut, kanskje fordi jeg ikke har turt å spørre . Men hva er jumper!?
Zeph Skrevet 2. mars 2004 Skrevet 2. mars 2004 (endret) Enda ein jumper På hovedkort er det plassert pinner rundt omkring på 2-3 stk. Ein jumper er ein slags kobling. Dvs 3 pinner og du setter ein jumper ned på 2 av dei så blir dei kobla i lag. Endret 2. mars 2004 av zeph
Lurre Skrevet 2. mars 2004 Skrevet 2. mars 2004 (endret) Det er en liten Svart/hvit /grå plast dings som sitter på hardisker og hovedkort. Du finner den F.eks mellom strøm og IDE kablene på en harddisk. EDIT: Fanken slått me 2 sek Endret 2. mars 2004 av Lurre
vehitman Skrevet 2. mars 2004 Skrevet 2. mars 2004 går det an å få kjøpt det noen plass? "Skruesett til pc" bruker å å inneholde noen jumpere
monzilla Skrevet 2. mars 2004 Skrevet 2. mars 2004 Hvis du har noen eldgamle kort liggende, så pleier det å være masse av jumpere på de. Fikk et kort av en kamerat av meg og plukket av 12 jumpere. Kjekt å ha liksom. Så får man brukt de gamle kortene til noe + at man sparer de få kronene det koster å kjøpe seg noen nye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå