Gå til innhold

Americas Army

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liker spill som battlefield1942, call of duty, ghost recon etc. Lurer da på om America's army er noe særlig morsomt å spille mulitplayer på (skal ha et lite lan party i helga :thumbs: ). Noen som har noen erfaringer?

Eventuelt hvor kan jeg laste det ned fra (er ikke dette et freeware spill a?)?

Takknemlig for alle svar :yes:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

America's Army kan du laste ned gratis fra http://www.americasarmy.com/.

Etter min mening er det et bra multiplayerspill, men for å spille multiplayer, må man igjennom noen singelplayer-missions som skal være "trening" før man får spille på internett. Hvordan dette fungerer når man skal spille LAN, vet jeg ikke. Du kan jo ihvertfall laste det ned for å prøve.

Skrevet

kan umulig være kjempemoro på intim-LAN, ettersom bretta er ganske store, og gameplayet er BEREGNA på store lag... men for all del, hvis det å traske rundt i store ute- og undergrunnsarealer på jakt etter en eller to andre soldater i god kamuflasje så vær så god, knock yourselves out...:)

Skrevet

Sånn som CQB-treninga (Military Operations in Urban Terrain? Det første brettet en kan velge i nettspill, jaffal.) kan nok utføres med små lag, men da er det jo veldig viktig at laga blir like, da.

Skrevet

Og det med at ALLE må gjennom en haug med singleplayer missions for å "kvalifisere" seg blir jo bare surr på LAN. Noen plages lengre enn andre med en mission osv osv osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...