Aireal Skrevet 28. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2004 Jeg har litt problemer med spam i det siste. Hviklet program er det beste ? Takk Siter Lenke til kommentar
Manders Skrevet 29. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2004 Tja... om du vil også ha AV sammeslengen er Norton Antivirus nå utstyrt med en grei spam vask funksjon. Ellers så har jeg også blitt positivt overasket over outlook 2003 som tar en del! Siter Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2004 Feilpostet. Skal nok ligge i Programvare *hente fram tryllestaven og si noen magiske formler* Siter Lenke til kommentar
Opus Skrevet 29. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2004 Tja... om du vil også ha AV sammeslengen er Norton Antivirus nå utstyrt med en grei spam vask funksjon. Tror de leverer et rent spam-filter prog. også. Siter Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 29. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2004 Ellers må jeg si meg svært godt fornøyd med gratisalternativet !Mailwasher". Det har fungert upåklagelig for meg i snart ett år nå....... Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.