Gå til innhold

beste 2.1 ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Creative I-Trigue 3300 ---> kongehøyttalere til prisen  :thumbs:

 

 

Har Altec Lansing 2100, som er svært bra. Altec Lansing-høyttalere gir generelt meget god lyd.

Komplett har en del høyttalere fra dem.

 

 

Jeg vurderer Altec.. MEn Creative er også med.. JEg har hørt et Inspire2100 2.1 sett. .. Jeg var faktisk tårlig fornøyd :p .. MEn jeg trur I-Trigue gir litt bedre lyd ;)

 

 

 

EDIT:

--------------------------------------------------------------------------------

Erfaring ? Med dette ? ukjent for meg, men sikkert bra.. Noen erfaringer ?

Endret av Sc0oT
Lenke til kommentar

Jeg stod ovenfor samme valg for ca en måned siden og valget falt tilslutt på z-2200 som var en god del over budsjettet fordi det andre alternativene kom ut dårlig i de fleste tester...

 

Altec 621 hadde relativt dårlig diskant, konge bass men hadde også litt problemer dyp/høy lyd sammtidig.

Creative L3500 var litt dårlig på mellomtonen, passe bass og konge diskant.

Z-2000 derimot var gode på alle områder, eneste minus var plassen suben tar (og pris da).

Dette var sammendraget jeg kom frem til etter lesing av flere tester som jeg desverre ikke har linkene til nå...

Men Z-2200 anbefales på det varmeste, spiller svært bra og svært høyt!

Lenke til kommentar
Jeg stod ovenfor samme valg for ca en måned siden og valget falt tilslutt på z-2200 som var en god del over budsjettet fordi det andre alternativene kom ut dårlig i de fleste tester...

 

Altec 621 hadde relativt dårlig diskant, konge bass men hadde også litt problemer dyp/høy lyd sammtidig.

Creative L3500 var litt dårlig på mellomtonen, passe bass og konge diskant.

Z-2000 derimot var gode på alle områder, eneste minus var plassen suben tar (og pris da).

Dette var sammendraget jeg kom frem til etter lesing av flere tester som jeg desverre ikke har linkene til nå...

Men Z-2200 anbefales på det varmeste, spiller svært bra og svært høyt!

Det hjalp meg.. Men noen som vet om disse modellene Itbutikken har.. OZaki ?

Lenke til kommentar
Har selv ATP3 ( Altec Lansing ) de spiller så det suser. Koster kr 600 og bare les erfaringer på hw.no.. Sykt bra...

Har de selv. Utrolig fornøyd. Logitech'ene jeg hadde tidligere høres ut som en dårlig vits i forhold!

 

Dessuten får jeg sub'en i kofferten, så de er perfekt for å ha med på tur :w00t:

Lenke til kommentar
Har selv ATP3 ( Altec Lansing ) de spiller så det suser. Koster kr 600 og bare les erfaringer på hw.no.. Sykt bra...

Har de selv. Utrolig fornøyd. Logitech'ene jeg hadde tidligere høres ut som en dårlig vits i forhold!

 

Dessuten får jeg sub'en i kofferten, så de er perfekt for å ha med på tur :w00t:

:thumbs: De er geniale.. Mangler bare fjernkontroll og utgang for headsett foran..

Lenke til kommentar
Har selv ATP3 ( Altec Lansing ) de spiller så det suser. Koster kr 600 og bare les erfaringer på hw.no.. Sykt bra...

Har de selv. Utrolig fornøyd. Logitech'ene jeg hadde tidligere høres ut som en dårlig vits i forhold!

 

Dessuten får jeg sub'en i kofferten, så de er perfekt for å ha med på tur :w00t:

:thumbs: De er geniale.. Mangler bare fjernkontroll og utgang for headsett foran..

.. Kan noen se og gi meg en link, blei interesert i disse;D

 

 

 

.. OG jeg spør igjen: NOEN som har PEILING på ITbutikken's Ozaki sett ?

Endret av Sc0oT
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...