Gå til innhold

commando for skifte av våpen uten reload

Anbefalte innlegg

Skrevet

Va er det man skal skrive i console for å skifte våpen i counter-strike uten at det blit tatt ladegrep?

Har prøvd med hud_fastswitch 0,1,2,3 men det var ikke det jeg var ute etter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror han mener når du plukker opp et våpen, så ser det ut som om han lader det, selv om han ikke gjør det. Det er jo egentlig kjekt å ta bort når du er i ilden, så slipper du å vente på at den skal bli ferdig, men vet dog ikke hvordan man gjør det :roll:

Skrevet

Plomma2 har rett, det var visst jeg som er dårlig til å forklare, men ikke bare når man plukker opp men også når man skifter fra pistol eller kniv til rifle så blir det automatisk tatt ladegrep.

vil ikke ha det sånn om det er mulig å få det kuttet ut.

visste ikke det gikk an før eg så det på en cs film fra en cpl contest, og det er jo genialt, så slipper man å vente 1.5 sek på at våpenet skal bli klart når man blir beskutt.

Ingen som vet hvordan?

Skrevet

hmm, husker ikke kommando sånn på stående fot, men du kan jo prøve å laste ned en cpl-cfg da! Masse ekstra nyttig i en sånn en. Så kan du modifisere den etter eget behov.. (Vet dette er litt syre, men kan jo forsåvidt hjelpe ;))

Skrevet

Det ser bare ut som om det går fortere, men det er ingen forskjeld. Vet ikke comandoen for det heller. Men jeg er enig med at det hadde vært ganske så deilig med det.

Skrevet

Du vil altså at våpenet ditt reloader seg raskt ved at du bytter fram og tilbake med last used item knappen (default: q). Vel for det første går det ikkje, det er heilt umulig med ein eller anne commando å få det til. Det var ein bug på tidligere Cs-versjoner. For det andre reknes det som cheat og du trenger ein loader for å få det til (hack-cheat). De filmene du har sett må ha enten vært veldig gamle ifra cpl, eller så har det hatt mer kuler igjen i magasinet.

• 3 uker senere...
Skrevet
Du vil altså at våpenet ditt reloader seg raskt ved at du bytter fram og tilbake med last used item knappen (default: q). Vel for det første går det ikkje, det er heilt umulig med ein eller anne commando å få det til. Det var ein bug på tidligere Cs-versjoner. For det andre reknes det som cheat og du trenger ein loader for å få det til (hack-cheat). De filmene du har sett må ha enten vært veldig gamle ifra cpl, eller så har det hatt mer kuler igjen i magasinet.

Eller så var det en cs film/hltv...

Skrevet

Dette er noe som ble forandret i Counter-Strike 1.4 eller 1.5, før kunne man bytte våpen og skyte med en gang. Blei mye opprør når dette ble forandret og man brått måtte ha litt tid før man kunne skyte etter å ha byttet våpen.

Ingen mulighet til å skru det av nå (med mindre det er en exploit på gang).

Skrevet

Jeg regner med han tenker på sånn bytting man får når man f.eks. bytter fra colt med lyddemper til deagle raskt. (Tok eksemplet i løse luften.)

Blir vel ofte sånn på HLTV.

Man skyter nok ikke fortere uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...