Gå til innhold

Teh official px-street thread..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe til opplysning så har han søkt, men jeg sendte ham en PM der jeg ville ha preview.. Deretter ble det litt probs med transparancy som vi har prøvd å løse.. :thumbs: Det er nok dette han mener..

Skrevet (endret)

jepp, det er noe galt med huset mitt.. stresser å lage det i mspaint.. og det funket ikke.. skrev iallfall 550 i bredde andre gangen :blush:

Endret av bakemesterharepus
Skrevet
du skal skrive 400 eller 700. Det er snakk om bredda på TOMTA, ikkje på heile bildet (det strekker seg litt lenger i bredden pga perspektiv vettu :D )

:p

nei.. :no: er faktisk snakk om BILDET.. :yes:

(scriptet trekker automatisk fra 75px på begge sider...)

Skrevet

Hei

Lurer på en ting. Jeg så en link inne i posten her, det var link til verdens høyeste pixel hus ellerno. Noen som kan linken?

;)

btw, jeg smisker ikke til meg hus :dremel:

Skrevet

Hvorfor får jeg bestandig feil med upload'n ?? nå kommer jo ikke bildet opp i det hele tatt, ble jo bare "kan ikke vise bildet" feil.. eller er det bare hær?? :cry:

Skrevet
Hvorfor får jeg bestandig feil med upload'n ?? nå kommer jo ikke bildet opp i det hele tatt, ble jo bare "kan ikke vise bildet" feil.. eller er det bare hær?? :cry:

Hmz.. Jeg fikk vertfall lasta opp mitt i går..:/

Skrevet
noen: har funnet fram photoshop igjen.. hvordan ta av det transparency (eller hva det heter) slik at jeg får puttet det huset inn i streeten

Bruker du .psd templaten nå, eller bruker du .gif-fila som huset ditt er på..?

Om du ikke får det til, skal jeg se på det når jeg kommer hjem..

Skrevet
bruker .gif filen. er det en instilling man skal fikse på eller?

åpne huset ditt i paint, gå image/attributes, nederst der kan du velge transparency og hvilken farge som skal være gjennomsiktig.. regner med det skal vær hvit..

GO PAINT!! :thumbup:

Skrevet

Du kan vel markere det området som skal være gjennomsiktig, så bruke et av "Viskelærene" til å sette det som transparent..

Finnes kanskje en annen bedre måte..

Skrevet

åpne huset ditt i paint, gå image/attributes, nederst der kan du velge transparency og hvilken farge som skal være gjennomsiktig.. regner med det skal vær hvit..

GO PAINT!! :thumbup:

Han fikk ikke til det i går..;)

Skrevet
du må nok åpne .psd'en din... så tar du save as... Compuserve GIF, save with transparency...

Kjedelig å begynne på nytt når han har laga laga et forslag i Paint..

Skrevet

bakemesterharepus: sikker på at hvit er hvit, eller at den fargen du velger at skal være gjennomsiktig er helt rett??

men, er det noen som har noe forslag på hva jeg kan gjøre for å få huset mitt til å fungere i gata? det blir jo bare en stor ingenting

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...