Gå til innhold

TVén hva skjer med alle de gamle gode filmene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir mer og mer oppgitt av dagens TV-Programmer , alltid er det noe dritt på TV uansett :angry: Hvor ble det av alle de gode gamle Rambo filmene , og Fredagsfilmen på TVNorge som alltid pleide å være så bra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Forrige helg må da ha vært tidenes beste filmhelg på norsk tv noen sinne? Hvis du mener at Snatch, LA Confidential og Die Hard er dårlige filmer så kan du bare ha det så godt.

Og så vidt jeg vet så går Gudfaren 1 på TV i dag. Så slutt å syt og sett deg ned å se på tv.

Endret av HeavenHell
Skrevet

Min personlige mening er da at filmene som ble produsert på 1980-1990 tallet var meget bra , Rambo , Die Hard og alle Steven Segal filmene.

Skrevet

jeg synes også det går veldig lite bra på tv for tiden.. og når det går noe bra, så har jeg en lei tendens til å ha tv'n av, eller på en annen kanal.. :(

Skrevet

Tv'en min har en lei tendens til å skru seg av når den føler for det.

Har absolutt 0 peiling på hva som er på tv for tia :(

Skrevet
Min personlige mening er da at filmene som ble produsert på 1980-1990 tallet var meget bra , Rambo , Die Hard og alle Steven Segal filmene.

Etter å sett MADtv's parodi på Steven Segal greier jeg ikke så på filmer med han - det blir bare latterlig.

Jeg veit ikke helt om jeg synes Rambo er kvalitet. Tv helga har hatt en dårlig periode, men det sendes ganske mye bra film igjen.

Skrevet

Mange bra programmer på TV for tiden da; Beat for beat, madTV, Awful Truth, Walkabout, nye episoder av Friends, etc.. Har jo også kommet nye kanaler fra UPC i standardpakken, travel og national geographic blant andre, mye bra der.

Skrevet

Så The Day Of The Jackal for noen dager (på TV3) siden.. første filmen jeg har sett på tv på et halvt år. Neh.. takke meg til play.com og koselige priser, hmm og.. min kamerats classic-movies ftp-dump :roll:

Skrevet
Steven Segal filmene er jo det verste som har blit skviset ut av ræva til hollywood

Vell.. Steven segal er jo rå da =)

*tenke på kapring på åpent hav* Mange år siden jeg har sett den ,men etter hva jeg husker var den meget underholdende. Må få sett noe mer av han snart for og oppdatere meg da

Sett denne Kdog?

Skrevet

det er bare en ting som har kommet av steven segal opp gjennom tidene...og det er MadTV parodiene!

forøvrig, die hard? Yippee-kay-yay motherfucker!

den beste action filmen ever..basta!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...