Lord_Linus Skrevet 26. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2004 Kjøpte meg en 173t etter at jeg hadde lest den store lcd testen. Fikk skjermen i forrige uke. Har i etter tid funnet 3 svarte dødepiksler på den, og 1 piksel som lyser grønt når skjermen er svart. 1 en av de svarte døde pikslene er ut som er to, og den andre ser ut som et komma(,) tegn, den siste ser ut som er punktum, det gjør også den grønne. Har vært i kontakt med både komplett og infocare, og begge sier at pikselfeilene mine er innen for det som "normalt" og vil derfor ikke bytte skjermen. Men jeg har begynt å lure på om jeg skal benytte meg av angrettsloven og retunere skjemen til komplett og så bestille meg en ny. Hva ville dere gjort hvis dere var i min situvasjon? Siter Lenke til kommentar
Kimme Skrevet 26. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2004 Benytt angreretten. Å betale over 5 store for en skjem med feil er altfor drøyt. Siter Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 26. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2004 Har du prøvd å "gjennopplive" dem? Eller kanskje det ikke går når de er DOA. Siter Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 26. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2004 Tja, du må jo vurdere hvor alvorlig feilen er. Husk at du må betale frakt x 2 for å bytte den. Ser du ikke feilene ved vanlig bruk, så er det jo greit. Men irriterer du deg over det, så bytt skjermen. Siter Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 26. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. februar 2004 Jobber i nærheten av lagret deres. Så jeg hadde håpet på at jeg kunne dumpe den i hentebua deres. Hva mener du med 2x frakt? Siter Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 26. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2004 sier ikke reglene at hvis det er mer en 3 døde pixler så skal man ha ny skjerm? Siter Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 26. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. februar 2004 (endret) Sendte mail både til komplett og infocare som har servicen på samsung skjermer, her er hva jeg fikk til svar: Hei Det skal være ca en cm med pixel feil på samme område. Mvh AG Kundesenter Komplett.no og fra infocare: Heisann, Har sjekket opp angående pixelfeil på din skjerm, og den er innenfor spesifikasjonene og tilfredstiller derfor ikke kravene til utbytte. I følge Samung, kan man ha to pixelfeil ved siden av hverandre uten at dette er noen "feil". Med vennlig hilsen/Best Regards Tony Wais Kan godt være at jeg har uttrykt meg uklart for jeg syntes at begge svarene var dårlige. Endret 26. februar 2004 av Lord_Linus Siter Lenke til kommentar
EyeLid Skrevet 26. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2004 Hva ville dere gjort hvis dere var i min situvasjon? virker jo som du irriterer deg over det siden du spør hva du skal gjøre og ikke ga ****** fra første gang du oppdaget det ...sier seg vel selv hva du bør gjøre da du sikkert ikke gremmer deg noe MINDRE over dette etterhvert. Siter Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 26. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2004 her har du hva garantien sier om pikselfeil: Du vet hva jeg ville ha gjort;) Siter Lenke til kommentar
Mahatma Skrevet 29. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2004 Har en 173T selv. Etter en måneds bruk er det dukket opp en skinnende rød pixel omtrent midt på skjermen. Går det an å fjerne den på noen måte? Jeg har kun hørt godord om Samsung og LCD, men om jeg må leve med en rød flekk midt på skjermen er ikke akkurat det noe å juble over... Samsung har plutselig falt langt ned i kurs hos meg! Siter Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 29. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2004 (endret) Fjerning av døde pixler, har funket for meg! http://www.hardware.no/nyheter/september02/lcd_fix.html EDIT: dette funket på en skjerm som alltid har funket så plutselig ble en pixel grønn, men fikset det... Og nei det var ikke på mine Acer skjermer, det var på en ADI skjerm hvis noen lurte... Endret 29. februar 2004 av schmelck Siter Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 29. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2004 japp, jeg misstenker dette faktisk å funke for deg.. kan du ikke gi tilbakemelding? Siter Lenke til kommentar
johanf Skrevet 29. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2004 Det der med pixelfeil er vel det eneste som bekymrer meg ved kjøp av LCD skjerm. Dritt å sitte med en flott skjerm og så har man 2-3 rare prikker på forskjellige steder på skjermen *grøss* _ johanf Siter Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 29. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2004 Bestilte meg en 173T for ett par timer siden. Mange med denne skjermen som har opplevd pixelfeil? Om du ikke har pixelfeil. hører jeg gjerne fra deg også. Siter Lenke til kommentar
Datafyr Skrevet 1. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2004 Bestilte meg en 173T for ett par timer siden. Mange med denne skjermen som har opplevd pixelfeil? Om du ikke har pixelfeil. hører jeg gjerne fra deg også. Har 2 stk., begge helt strøkne uten feil eller lyter av noen art. Siter Lenke til kommentar
romankovich Skrevet 1. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2004 Bestilte meg en 173T for ett par timer siden. Mange med denne skjermen som har opplevd pixelfeil? Om du ikke har pixelfeil. hører jeg gjerne fra deg også. Jeg har også fått en 173t med feil på. En død pixel ganske langt oppe til venstre på skjermen. Ellers er den helt fin. rk Siter Lenke til kommentar
PureTamil Skrevet 1. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2004 Har 173T som er helt feilfri. Siter Lenke til kommentar
SuperMorten Skrevet 1. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2004 Jeg har en 193T uten noen som helst feil. Siter Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 1. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2004 Høres jo ut som ikke så mange har feil da. Gjerne flere erfaringer :-) Bestilte en 173T sent i går kveld (23:05), og nå klokken 12:46 fikk jeg beskjed om at den er sendt. Bra Komplett Siter Lenke til kommentar
ludobadger Skrevet 1. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2004 Hvis du fikk den i forrige uke er du jo innenfor den generelle angrefristen. Hvorfor gidde å reklamere når du bare kan sende den tilbake ford du "ombestemte" deg og så kjøpe den samme skjermen et annet sted. Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.