Gå til innhold

Den beste 478 kjølern?

smileyrl

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

uff. har hatt en sp94 kjøler, den liker jeg ikke spessielt godt.. max load havner oppi over 50 uten å ha overklokka... rett å slett bare søppel. Syns boxed vifta var omtrent det sammaø. fikk ikke klokka noe lenger.. bare tull å kjøpe vifte kjølere til cpuer.. bruk boxed kjølern elelr vannkjøling.

Endret av pc^2004
Skrevet
uff. har hatt en sp94 kjøler, den liker jeg ikke spessielt godt.. max load havner oppi over 50 uten å ha overklokka... rett å slett bare søppel. Syns boxed vifta var omtrent det sammaø. fikk ikke klokka noe lenger.. bare tull å kjøpe vifte kjølere til cpuer.. bruk boxed kjølern elelr vannkjøling.

Hva for en vifte? Du hadde den vel ikke med heatpipes'ene nedover?

Skrevet (endret)

Denne: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=CNPS7000ALCU selvfølgelig !

+ Den bråker ikke når du vil heller !

Er mest imponert over det virker som ytelsen øker jo varmere det blir... :dribble:

:thumbup:

For å utdype: Kjører en P4 [email protected] Ghz på Vcore 1.55v (bare for å safe en stund)

Romtemp: 22

Systemtemp: 23

Idle: 36

Load (CPU load 100% over en time): 46

Og DA er vifta kun på halv fart 1800 o/m omtrent ikke hørbar. Vifta går opp til 2400 med medfølgende regulator eller til 2650 på en separat viftestyring.

Ikke er den blytung heller med fare for å røske ut sokkelen ved flytting.

Sånn er det hos meg... fiine greier.. elsker den der saken og kul ser den og ut !

:D

Endret av Brakballe
Skrevet

Hmm...

Det følger ikke med vifte på den..

Glemte du å montere vifte?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...