Jump to content
Sign in to follow this  
Janivars

Ute etter et bra strategy spill

Recommended Posts

Noen som vet om no bra strategy spill eller? er k33n på å prøve no nytt... Helst no nytt no, og en link til et sted jeg kan laste ned demon, får ikke å si fullversjonen..

Ikke vet jeg hva K-tre-tre-N er for noe, og jeg ignorerer lett det der med fullversjon, for kvalitets-strategispill kommer ikke som freeware, men jeg vet i alle fall at demoen til Spellforce : The order of dawn er noe av det aller beste jeg har testa av demoer, og at jeg knapt KLARER å vente til det kommer i butikk her på bjerget, dette MÅ du prøve hvis du liker RTS'er. :)

Helst no nytt no, og en link til et sted jeg kan laste ned demon, får ikke å si fullversjonen..

Slikt tar man ikke på dette forumet.

Vil du ha noe som er meget bra, litt anderledes og 100 % tilfredsstillende kan jeg ikke få anbefalt Silent Storm nok. Dette er et taktisk strategi spill satt til andre verdenskrig, hvor man har kontroll over en gruppe på opp til 8 soldater samtidig. Spillet imponerer med fantastisk grafikk og lyd, en imponerende engine som tillater destruksjon av hele bygninger, så hvis det gjemmer seg fiender i et hus... skyt inn en panzerfaust rakket og se fiende fly vagg i mellom, om veggene står igjen i det heleste tatt ;) Spillet tilbyr muligheten for å velge side, enten Axis eller Allies, og alle soldatene i gruppen din får erfarenhetspoeng og blir bedre jo lengre du holder liv i dem....

vil bare nevne at d heter Daemon...

Nei, vi snakker ikke om pirat-verktøyene dine her, vi snakker om "demoen".

En demo - demoen (her: demon) - demoer - demoene