Janivars Skrevet 24. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2004 Noen som vet om no bra strategy spill eller? er k33n på å prøve no nytt... Helst no nytt no, og en link til et sted jeg kan laste ned demon, får ikke å si fullversjonen.. Siter Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 24. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2004 Ikke vet jeg hva K-tre-tre-N er for noe, og jeg ignorerer lett det der med fullversjon, for kvalitets-strategispill kommer ikke som freeware, men jeg vet i alle fall at demoen til Spellforce : The order of dawn er noe av det aller beste jeg har testa av demoer, og at jeg knapt KLARER å vente til det kommer i butikk her på bjerget, dette MÅ du prøve hvis du liker RTS'er. Siter Lenke til kommentar
storeelg Skrevet 24. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2004 Prøv Massive Assault - meget bra strategispill. Demo finner du på massiveassault.com - fullversion kan du bestille på samme side... Siter Lenke til kommentar
skabbus Skrevet 24. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2004 hmm... Warcraft3 er et sinnsykt bra strategispill. Command & Conquer titlene er også veldig bra. Vil også anbefale Age of Mythology... mye bra her! Siter Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 24. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2004 Blitzkrieg Siter Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 Helst no nytt no, og en link til et sted jeg kan laste ned demon, får ikke å si fullversjonen.. Slikt tar man ikke på dette forumet. Siter Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 25. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 Vil du ha noe som er meget bra, litt anderledes og 100 % tilfredsstillende kan jeg ikke få anbefalt Silent Storm nok. Dette er et taktisk strategi spill satt til andre verdenskrig, hvor man har kontroll over en gruppe på opp til 8 soldater samtidig. Spillet imponerer med fantastisk grafikk og lyd, en imponerende engine som tillater destruksjon av hele bygninger, så hvis det gjemmer seg fiender i et hus... skyt inn en panzerfaust rakket og se fiende fly vagg i mellom, om veggene står igjen i det heleste tatt Spillet tilbyr muligheten for å velge side, enten Axis eller Allies, og alle soldatene i gruppen din får erfarenhetspoeng og blir bedre jo lengre du holder liv i dem.... Siter Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 28. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. februar 2004 hvor kan jeg laste ned demon? Siter Lenke til kommentar
skabbus Skrevet 28. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2004 vil bare nevne at d heter Daemon... Siter Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 28. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2004 vil bare nevne at d heter Daemon... Nei, vi snakker ikke om pirat-verktøyene dine her, vi snakker om "demoen". En demo - demoen (her: demon) - demoer - demoene Siter Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 29. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2004 Pirat-verktøy? Daemon er fullt legitimt program. Som KAN brukes i piratsammenheng, som det meste av andre programmer. Siter Lenke til kommentar
Olle P Skrevet 1. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2004 Kolla in Combat Mission-serien eller TacOps. Demoversioner finns till alla. Hemsida: http://www.battlefront.com/ /Olle Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.