genesis Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 Har lenge hatt lyst på en multimediamaskin. Har egentlig alt jeg trenger, men en CTR skjerm stopper meg (jeg mangler plass + jeg liker ikke CTR) Skjermen må være så billig så mulig, sluttresultatet er hva som teller, jeg kan altså bestille fra utlandet, men avgifter, frakt o.l. må tas med i betraktning andre ting_ - det må gå an å se film på den - helst ikke noe lyd ut eller tull hvor får jeg tak i den absolutt billigste LCD skjermen per idag? noen som forutser et kommende prisfall på lcd skjermer? (en billig OLED skjerm hadde jo ikke gjort noe det heller )
enden Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 Jeg stiller meg tvilende til å bruke 14- 15" skjerm til multimedia. Ordene jeg tenker på da heller mer mot minimedia...
genesis Skrevet 24. februar 2004 Forfatter Skrevet 24. februar 2004 jo, det var gjerne mer i duren... skulle nemlig stå rett over senga, som btw ligger i høyden og tillater lite bruk av plass for at det skal være sikkert at det ikke faller ned og blir kaputt har surfet litt, nytt blir visst altfordyrt , iallefall her i Norge, her måtte det vel blitt brukt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå