Gå til innhold

Kan ikke sende bilder via IR med e-700?


Anbefalte innlegg

Hvorfor går det ikke ann å sende bilder via infrarød overføring med e-700? :(

Og hvorfor går det ikke ann å sende de bildene som man laster ned fra internett. Det kommer bare opp at man IKKE kan sende "DRM-bilde". Dette er svært irriterende. Noen som vet hva jeg skal gjøre????? :wow:

##Topic endret av moderator - vennligst la oss slippe å gjøre dette igjen ;) - Blib## Endret av Blib
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Bruker du Easystudio?

 

Uansett, jeg får det til. Jeg bruker IR-porten på laptopen min og får sendt bilder til mobilen (E700) og fra mobil til pc.

Hvordan gjør du det? Jeg får ikke easystudio til å finne tlf. Pc-en finner den greit. Lastet det sist ned fra samsung.se - finnes det en annen versjon?

 

Må jeg bestemme port og sånn selv, eller finner den det automatisk?

 

Går det an å velge hvor lenge ir skal være aktiv, eller slår den seg av når den har vært inaktiv en stund?

Lenke til kommentar
Bruker du Easystudio?

 

Uansett, jeg får det til. Jeg bruker IR-porten på laptopen min og får sendt bilder til mobilen (E700) og fra mobil til pc.

Hvordan gjør du det? Jeg får ikke easystudio til å finne tlf. Pc-en finner den greit. Lastet det sist ned fra samsung.se - finnes det en annen versjon?

 

Må jeg bestemme port og sånn selv, eller finner den det automatisk?

 

Går det an å velge hvor lenge ir skal være aktiv, eller slår den seg av når den har vært inaktiv en stund?

easy studio finner heller ikke tlf'en på pc'en.. hvordfor ikke? jeg har data kabel, men den hvet jeg heller ikke om virker :dontgetit: hva skal jeg gjøre? ps: kjøpte den datakabelen just, så d skulle ikke være noe i veien med den..

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Bruker du Easystudio?

 

Uansett, jeg får det til. Jeg bruker IR-porten på laptopen min og får sendt bilder til mobilen (E700) og fra mobil til pc.

Hvordan gjør du det? Jeg får ikke easystudio til å finne tlf. Pc-en finner den greit. Lastet det sist ned fra samsung.se - finnes det en annen versjon?

 

Må jeg bestemme port og sånn selv, eller finner den det automatisk?

 

Går det an å velge hvor lenge ir skal være aktiv, eller slår den seg av når den har vært inaktiv en stund?

easy studio finner heller ikke tlf'en på pc'en.. hvordfor ikke? jeg har data kabel, men den hvet jeg heller ikke om virker :dontgetit: hva skal jeg gjøre? ps: kjøpte den datakabelen just, så d skulle ikke være noe i veien med den..

Hvor har du kjøpt datakabelen din? Og hva kostet den?

Lenke til kommentar

DRM (Digital Rights Managment) er en kopibeskyttelse på mobile content som gjør at man ikke kan videre-kopiere ringetoner, wallpapers, spill etc.

 

De fleste mobiler med farge-display støtter DRM men er ikke så mange content-tilbydere som har begynt å bruke det enda.

Lenke til kommentar

Content-tilbyder er de som selger spill, wallpapers, ringetoner etc...

 

Ikke så mange som har lagt inn denne sperren enda, så derfor funker det stort sett greit å kopiere. Sperren må legges inn i hver enkelt logo, hver enkelt ringetone osv... Kommer til å bli standard om 1-2 år tipper jeg.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hadde E700 for to-tre mobiler siden, og utrolig glad jeg kvittet meg med den. Den er inkompabilitetens mester! Fikk ikke sendt bilder til andre mobiler, overfør ringetoner eller bilder til data eller noen ting. Håpløst. Hadde T610 før denne - og med den kunne jeg sende ALT til HVA som helst uten problemer. Nei, E700 var tidenes nedtur foruten et sinnsykt fett design! :devil:

 

Søker du litt rundt på div. fora ser du hvor mange som omhandler problemer med å sende ting fra og til E700. Fiasko. :roll:

 

(Dessuten urteit at man må ha et eget program for i det hele tatt ha snev av sjanse til å sende ting til PC'n. Det slapp man også med T610.)

Endret av voluz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...