Gå til innhold

Sannheten bak Whitebox


kbrnsr

Anbefalte innlegg

Jeg husker at det var noen som postet at det var et par bedrageridømte trøndere som drev whitebox.no. Er dette sant? Isåfall, er det whitebox som utfører service på maskinen eller er det en annen firma som gjør det? Ville bare være sikker før jeg svir av pengene mine.

 

EDIT: Det ble også skrevet i den samme posten at de slår seg konkurs hvert eneste gang myndighetene finner ut at de har drevet og jukset med momsen osv.

Endret av Pimpmeister
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg husker at det var noen som postet at det var et par bedrageridømte trøndere som drev whitebox.no. Er dette sant? Isåfall, er det whitebox som utfører service på maskinen eller er det en annen firma som gjør det? Ville bare være sikker før jeg svir av pengene mine.

 

EDIT: Det ble også skrevet i den samme posten at de slår seg konkurs hvert eneste gang myndighetene finner ut at de har drevet og jukset med momsen osv.

Postet de det her? Isåfall kan du finne frem til posten?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Skal ikke ødelegge gleden til alle som har Whitebox maskiner (inkludert meg selv), men helt 100% pålitelige er de ikke. Men jeg tror de har fått orden på sakene nå. Maskinene deres selger jo vanvittig. Man kan si at vi kjøpere hjelper dem opp på bena og på riktig vei mot seriøsitet. Tror ikke dere trenger bekymre dere.

Lenke til kommentar

Jeg må erlig innrømmet at jeg har vært litt skeptisk til whitebox etter det jeg har lest her på forumet, men har et annet syn nå. Jeg hadde bestilt en 1557 fra et firma, men det viste seg at de ikke kunne levere da de manglet selve barebooken og ikke viste når de fikk den på lager. Så jeg sendte whitebox en mail da jeg har bruk for pcn rimelig kjapt. Etter et par kjappe mail fram og tilbake så var bestillingen gjort, dette var tirsdag klokken 1600, onsdag 0830 fikk jeg bekreftelse på at pcn var send og jeg fikk også sendingsnummeret.

 

Mulig jeg har vært heldig men jeg er i allefall kjemefornøyd med servicen hos whitebox så langt.

Lenke til kommentar
Jeg må erlig innrømmet at jeg har vært litt skeptisk til whitebox etter det jeg har lest her på forumet, men har et annet syn nå. Jeg hadde bestilt en 1557 fra et firma, men det viste seg at de ikke kunne levere da de manglet selve barebooken og ikke viste når de fikk den på lager. Så jeg sendte whitebox en mail da jeg har bruk for pcn rimelig kjapt. Etter et par kjappe mail fram og tilbake så var bestillingen gjort, dette var tirsdag klokken 1600, onsdag 0830 fikk jeg bekreftelse på at pcn var send og jeg fikk også sendingsnummeret.

 

Mulig jeg har vært heldig men jeg er i allefall kjemefornøyd med servicen hos whitebox så langt.

Tror Whitebox er over sin barnesykdoms periode, og sender nå pcene på noen få dager, så sant de har de inne.

 

Whitebox har nettop flyttet i nye lokaler, og der vil det om kort tid bli mulig og komme innom for service og support fikk jeg høre for noen dager siden. Så da er de ikke abre et firma på internett lenger, men faktisk en butikk :)

 

Stå På Whitebox sier nå jeg.

 

OfTopic: Likte sitatet i sigen din pipp :) Kunne ikke vært mer enig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...