Gå til innhold

Ny mobil


Anbefalte innlegg

Valget står nå mellom T610, T630 og z600. Setter java ganske høyt, og i testen til amobil sto det at z600 er litt treg på java. Da står det vel mellom T610 og T630. Hva er egentlig forskjellen på disse mobilene? T610 skal funke med mobilemule (men jeg vet ikke om det funker med noen norske abonnement), og det gjør visst ikke T630, så hvis forskjellen ikke er så stor, tror jeg at jeg går for T610.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har du læst denne tråd:

http://forum.amobil.no/index.php?showtopic=210906 ?

 

Indrømmet; det lyder for godt til at være sandt, men jeg tror nu alligevel, det vil være en god idé at vente til efter påske.

 

Ja, for du er vel ikke interesseret i T610 eller T630, hvis du kan få N6600 til samme pris?  ;)

Vet ikke hvor mye tiltro jeg har til det ryktet, men kanskje det er lurt å vente litt? Har muligheten til å kjøpe en brukt M55 som jeg kan ha i mellomtiden. Eneste ulempen er at de ikke har den butikken i Bergen. Er det mulig å bestille?

 

Tror ikke jeg velger z600 pga at jeg ikke er noen stor fan av kamskjell.

 

Zemeckis: 3650 fikk trekk for dårlig responstid og batterikapasitet. Som eier av 5110 er det siste noe jeg vil se forbedringer på... Responstid synes jeg også er ganske viktig.

Endret av Kamikaze1
Lenke til kommentar

Vet ikke hvor mye tiltro jeg har til det ryktet, men kanskje det er lurt å vente litt? Har muligheten til å kjøpe en brukt M55 som jeg kan ha i mellomtiden. Eneste ulempen er at de ikke har den butikken i Bergen. Er det mulig å bestille?

Det er næppe muligt at bestille N6600 til reduceret pris på nuværende tidspunkt, for det er jo ikke engang sikkert, at den reducerede pris bliver til noget - og hvis den gør, er det nok meningen, at det skal komme som en overraskelse.

 

Men jeg synes bestemt, det vil være en god idé at vente. Det vil jeg i hvert fald selv gøre. :yes:

 

Så er det selvfølgelig ærgerligt, hvis prisnedsættelsen slet ikke bliver til noget, men det må man så ta' som en oplevelse. Om end en kedelig oplevelse. :mad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...