Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

2mbit`en min fra bluecom er treg...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

fra bluecom.no:

 

"22.02.2004: Nettverksproblemer

 

BlueCom har oppdaget en feil som fører til at en sentral GigaBit-forbindelse blir overbelastet. Denne feilen vil bli rettet natt til mandag 23.02.2004 klokken 01:00. Vi beklager at dette har ført til at en del kunder opplever nettet som tregt søndag ettermiddag og kveld."

 

 

Har merket det siden fredag jeg men, sikkert et annet problem jeg sliter med :ermm:

Lenke til kommentar

Sitter med 2mit her og!Sjekket speedometeret på itavisen og fikk 49kbps i download!

Bluecom har vært utrolig skuffende på linja de har levert til meg ihvertfall!

Kommer ikke over 200kbps engang!

Hadde Telenor 1024/256 før og må si at det er den mest stabile linja jeg noen gang har hatt!

 

Sitter med dårlig inntrykk av Bluecom ihvertfall :(

Lenke til kommentar

Samme her egentlig.. men når jeg satte på en nedlasting i går og så at det hadde gått jevnt på 266.6 kb/s så var jeg fornøyd.. Men har hatt en del problemer, men det "bakrull" sa hjalp jo så nå veit jeg hva problemet er...

Det har ikke vært no prob de siste ukene..

Lenke til kommentar
Sitter med 2mit her og!Sjekket speedometeret på itavisen og fikk 49kbps i download!

Bluecom har vært utrolig skuffende på linja de har levert til meg ihvertfall!

Kommer ikke over 200kbps engang!

Hadde Telenor 1024/256 før og må si at det er den mest stabile linja jeg noen gang har hatt!

 

Sitter med dårlig inntrykk av Bluecom ihvertfall :(

Det samme har eg også hatt i over en uke nå, så kommer telenor med 2048 adsl linje skal eg ringe dem å høre. Har hatt 1024kbit/s fra telenor før som lå på ca 1200kbit/s.

På bluecom 2048 adsl linjen har eg hatt max 1922 kbit/s, så de har nå ikke lagt til 20% på linjene som telenor. Vet ikke om telenor gjør det nå.

PS: fikk nå 416 kbit/s itavisen, men vet jo at det er noe galt.

Lenke til kommentar
Sitter med 2mit her og!Sjekket speedometeret på itavisen og fikk 49kbps i download!

Bluecom har vært utrolig skuffende på linja de har levert til meg ihvertfall!

Kommer ikke over 200kbps engang!

Hadde Telenor 1024/256 før og må si at det er den mest stabile linja jeg noen gang har hatt!

 

Sitter med dårlig inntrykk av Bluecom ihvertfall  :(

Det samme har eg også hatt i over en uke nå, så kommer telenor med 2048 adsl linje skal eg ringe dem å høre. Har hatt 1024kbit/s fra telenor før som lå på ca 1200kbit/s.

På bluecom 2048 adsl linjen har eg hatt max 1922 kbit/s, så de har nå ikke lagt til 20% på linjene som telenor. Vet ikke om telenor gjør det nå.

PS: fikk nå 416 kbit/s itavisen, men vet jo at det er noe galt.

Godt at det ikke bare er meg som sitter med dette problemet!

Med 124/256 hadde jeg 135kbps i download!Noe som må meget bra.

Håper virkelig at Telenor kommer med 2048/256 linje.

Ikke i tvil om å bytte da ihvertfall

Noe som er veldig irriterende er å må betale for en vare som man ikke får :(

Håper ting bedrer seg ellers er bye bye Bluecom

Lenke til kommentar

Har 2048/256 fra BlueCom jeg også. Fikk den på fredag, og har vært fornøyd hittil, men akkurat nå suger den maks egentlig. Får rundt 40kbit/s, og det er jo ikke akkurat noe å skryte av.

Men inntil det ble slik, hadde jeg ikke full speed da heller.. Fikk maks 1800kbit/s på de få testene jeg har kjørt på itavisen..

Får se hvordan det blir ut over uken, men om det ikke bedrer seg, så kanskje jeg får ringe til support og klage litt.

Lenke til kommentar
Jeg hadde akkurat 1800 i starten .. så ringte jeg og klagde og fikk til slutt 2077.... Men husk at akkurat nå har de problemer....

var dette på nyutbygd sentral?

Jeg har hørt om slike tilfeller før at Telenor Networks kjører stdhastigheter i starten og i noen tilfeller glemmer man og legge til hastigheten for og fjerne overheaden på linja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...