Gå til innhold

Sånn Tastatur lyder?


XEPTiCON

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uhm, forstår jeg deg riktig når du leter etter en måte å fjerne lyden tastene på tastaturet lager når du legger hodet på det?

 

*Prøve selv*

 

Hm.

 

Jeg synes egentlig at mitt tastatur er ganske behagelig å ligge på. Jeg har et stk "Wireless Optical Desktop", og knappene er bemerkelsesverdig gode å mye å legge ansiktet mot. Tastaturet mitt ble faktisk testet her, men jeg ser at de glemt å si noe som hest om mykhetsgraden og stillheten på tastene.

 

Dette tastaturet kan trygt anbefales for den høneblund-hungrige nerd.

Lenke til kommentar
Tastaturet mitt ble faktisk testet her, men jeg ser at de glemt å si noe som hest om mykhetsgraden og stillheten på tastene.

 

Dette tastaturet kan trygt anbefales for den høneblund-hungrige nerd.

Det stemmer jo ikke:

Tastene har en fin fjærende følelse. De gir god respons og er slett ikke støyende. Svært bra.

 

Forøvrig så digger jeg F-Lock tastene, straks jeg ble vant til dem. Ikke like begeistret over håndleddsstøtten. Den er litt for høy og hard for min smak.

Lenke til kommentar
Du har klokka så mye med boxed og har allikavel veldig lav temp? bullshit!
det e nå vertfall det eg har sett når eg e oss xepticon. så någe bullsit e d nokk ikkje. digg m vile tastatur. sgo bare hat sån fluffy knapper elller någe sånn som den workloggen.

btw har ikkje pøvd å hvile på mit tastatur.. 6t rcxjhø0-p.åæ.6t cvi... Jaha konklusjon e bra sove tastatur. fustreanes lyd

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...