xpenziuz Skrevet 22. februar 2004 Skrevet 22. februar 2004 (endret) Hei. kjøpte meg nettop Nec 2500 DVD brenner, Men den brenner bare 4x på Verbatim platene jeg kjøpte som jeg leste her på dette forumet skulle vere mulig å brenne ved 8x. Kan det være en oppdatering på nero som må til for 8x-en ? Takker for alle svar! ##Topic endret av moderator - vennligst la oss slippe å gjøre dette igjen - Blib## Endret 22. februar 2004 av Blib
OC-Freak Skrevet 22. februar 2004 Skrevet 22. februar 2004 1: Kjøp plater som kan brennes på 8x med denne brenneren, f.eks: Plextor 4x DVD+R Verbatim 8x DVD+R Verbatim 4x DVD-R Samsung 4x DVD+R Den brenner kun på 4x med de fleste andre 4x plater. Oppdatere nero kan også være en god ide.
Pangaea Skrevet 22. februar 2004 Skrevet 22. februar 2004 Takk for det OC-freak Har selv kjøpt noen verbatim 4x+ plater, trodde det skulle gå greit på 8x. Brant den første platen på 8x, men den ble bare delvis lesbar. Resten gikk på 4x. Verbatim dvd-r 8x brant den greit, brukte 9-10 min, men mulig den måtte bremse litt siden jeg samtidig lastet ned ett par MB/s Så Samsung dvd+r er bra kvalitet? Hvem lager de platene?
OC-Freak Skrevet 22. februar 2004 Skrevet 22. februar 2004 Samsung DVD+R lages av Taiyo Yuden. NEC'en bruker 9min 30 sek på full plate på 8x hastighet så det er helt normalt.
xpenziuz Skrevet 22. februar 2004 Forfatter Skrevet 22. februar 2004 Takker for alle svar Lurer på en ting til, hva firmware er best for Nec 2500 ?
OC-Freak Skrevet 22. februar 2004 Skrevet 22. februar 2004 Bruker selv versjon 1.06 ofisiell. Har ikke hatt bruk for den hackede versjonen enda (Sonefri og høyere DVD-Video lese hastighet).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå