Godlike Skrevet 21. februar 2004 Skrevet 21. februar 2004 Hei, Jeg trenger litt hjelp til å lage en autorun.exe for å åpne et html dokument på en cd... Jeg søkt litt rundt på nettet men har ikke funnet noen som funker Noen forslag?
Dino_ Skrevet 21. februar 2004 Skrevet 21. februar 2004 Du absolutt ikke C/C++ til å gjøre en CD-plate slik at den starter en HTML-fil automatisk.. gjør følgende: åpne en cd som har autorun fra før, finn så ei fil som heter autorun.inf, denne åpner du i notepad, der vil du se hvordan det virker, fila autorun.inf peker til den fil som skal startes når du dytter plata inn i cd-rom-spilleren din ... Autorun.inf kan også brukes til å tilegne cd-plata et icon .
Godlike Skrevet 21. februar 2004 Forfatter Skrevet 21. februar 2004 Du absolutt ikke C/C++ til å gjøre en CD-plate slik at den starter en HTML-fil automatisk..gjør følgende: åpne en cd som har autorun fra før, finn så ei fil som heter autorun.inf, denne åpner du i notepad, der vil du se hvordan det virker, fila autorun.inf peker til den fil som skal startes når du dytter plata inn i cd-rom-spilleren din ... Autorun.inf kan også brukes til å tilegne cd-plata et icon . Jeg har prøvd dette, men det funker heller dårlig... Jeg må lage en autorun.exe fil...
Dino_ Skrevet 21. februar 2004 Skrevet 21. februar 2004 Ok, jeg tok feil, da er det bare å krype: *krabbesubbe* last ned: PTStart.exe, autorun.inf kan da bli sånn: [Autorun] open=PTStart.exe start.htm icon=cd_icon.ico det virker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå