Litraphy Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Vent til WoW slippes, det skal i hvert fall jeg Da kan du vente lenge. Veldig veldig lenge. Tipper tidligst Q3/4 2004. Er ikke noe poeng å vente så lenge. Like greit å slå seg ned med et spill nå som man kan eventuelt holde på med et halvt års tid. Så gå over til WoW når det kommer ut.
jms88 Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Kjøp deg Call og Duty!!! Helt klart det beste MP spillet som finns! har spillt det nesten hver dag siden det kom ut!!! Hvis du er spesielt interessert så send en søknad til en Clan og bli medlem!
Roy E Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Sign up for beta til Lineage 2. Spillet går i åpen beta i slutten av denne måneden. Et veldig morsomt spill, med mange originale features, og fantastisk grafikk!
Sammeh Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Vent til WoW slippes, det skal i hvert fall jeg Da kan du vente lenge. Veldig veldig lenge. Tipper tidligst Q3/4 2004. Er ikke noe poeng å vente så lenge. Like greit å slå seg ned med et spill nå som man kan eventuelt holde på med et halvt års tid. Så gå over til WoW når det kommer ut. Trenger ikke det når du kan spille alpha'en online ^_^
genesis Skrevet 18. mars 2004 Skrevet 18. mars 2004 (endret) kanskje jeg anbefaler battlefield Vietnam... skal prøve nå edit_ gøy, men trolig kjekkere på LAN Endret 18. mars 2004 av genesis
Arpy Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Kan ikke gjøre noe annet enn å glovarmt anbefale Dark Age of Camelot jeg også. Desidert det beste onlinespillet på markedet, etter det legendariske EverQuest så klart. Har selv spilt det over 1 år nå. Er ikke engang i nærheten av å gå lei. Det blir bedre og bedre for hver dag som går. Kom akkurat ny ekspansjons pakke til DAoC også som heter Trials of Atlantis. Den gjorde utrolig mye for innholdet til DAoC. Nå har du muligheten til å delta i såkalte Master Level quests. Velger du Dark Age of Camelot så er det flere fra Gamer.no som spiller det, som helt sikkert kan hjelpe deg godt i gang - Inkludert meg selv Offisielle EU siden til DAoC: Camelot Europe Steder du får kjøpe DAoC+SI+ToA billig: (Shrouded Isles og Trials of Atlantis er ekspansjonspakker) CDON.com Gamesmix Lykke til med hva du velger Server/realm/chars?
razh0r Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Anbefaler å laste ned MPdemoen av SC: Pandora Tomorrow når den kommer. Det blir fett, det lover jeg!
Instict Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 bfv tror jeg... evt bf.. d2 er også ganske kjekt.
remerserr Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Battlefield 1942 og Battlefield Vietnam er begge konge og anbefales!
Trancton Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Kan bli artig å se hvordan Far Cry blir online, om det blir stor oppslutning, ellers ser jo Splinter Cell: Pandora Tomorrow ut til å ha et usannsynlig kult konsept! I tillegg har du jo Half Life 2 rundt hjørnet. Spør du meg burde du skaffe deg alle sammen (de som er ute nå, og når de andre kommer ut)
Ken Ove Skrevet 1. april 2004 Skrevet 1. april 2004 Prøv med noe gratis, det enkle er ofte det beste! Gå inn på: www.hacker-warz.no
Taggi Skrevet 1. april 2004 Skrevet 1. april 2004 Kan ikke gjøre noe annet enn å glovarmt anbefale Dark Age of Camelot jeg også. Desidert det beste onlinespillet på markedet, etter det legendariske EverQuest så klart. Har selv spilt det over 1 år nå. Er ikke engang i nærheten av å gå lei. Det blir bedre og bedre for hver dag som går. Kom akkurat ny ekspansjons pakke til DAoC også som heter Trials of Atlantis. Den gjorde utrolig mye for innholdet til DAoC. Nå har du muligheten til å delta i såkalte Master Level quests. Velger du Dark Age of Camelot så er det flere fra Gamer.no som spiller det, som helt sikkert kan hjelpe deg godt i gang - Inkludert meg selv Offisielle EU siden til DAoC: Camelot Europe Steder du får kjøpe DAoC+SI+ToA billig: (Shrouded Isles og Trials of Atlantis er ekspansjonspakker) CDON.com Gamesmix TOA gjorde ikke noe bra for daoc utenom å tilføre bedre grafikk......DAOC er rvr og når du blir tvunget ut i TOA dritt som tar noen måneder for å kunne konkurere i rvr
Merlin Skrevet 1. april 2004 Skrevet 1. april 2004 Battlefield Vietnam , sinnsykt kult å spille på nettet;) Kjøre helikopter
Ceaucescu Skrevet 2. april 2004 Skrevet 2. april 2004 UT2k4 eller BFV, er begge gode MP-spill som er verdt å kjøpe.
Sheel Skrevet 2. april 2004 Skrevet 2. april 2004 BF:Vietnam sinnsykt digg opplevelse, bare suse over palmetoppene i et helikopter med musikken jungende utover hele jungelen, that's life
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå